PART 43: ទឹកកូនកាត់😂

800 82 4
                                    

កន្លែងហ្វឹកហាត់

ឧ/ន«យ៉ាងមិចហើយsuliផែនការដែលខ្ញុំដាក់ឲ?»(អ្នកដែលមានថាន:ខ្ពស់ហៅកូនចៅជើងល្អខ្លួនមកសាកសួរពីផែនការកាលពីម្សិលមិញក្នុងការិយាល័យរបស់គាត់)

suli«នាងliមិនដែលស្គាស់ពាក្យថាបរាជ័យទេលោកមេកង»(រាងតូចភ្នែកតឹងៗតបឡើងទាំងជឿជាក់ថែមទាំងញាក់ស្មារដាក់ចៅហ្វាយខ្លួនពើតៗទៀត)

ឧ/ន«ល្អណាស់!»

suli«នេះមេកងមិនខ្លាចនាងwanមករករឿងទេឬ»

ឧ/ន«ហេតុអីក៏ខ្ញុំត្រូវខ្លាចកូនចៅខ្លួនឯង»

suli«បោកទៀតហើយមេកង~ ថ្ងៃមុនឃើញនាងថាឲឡើងស្ពឹកមុខម្តងហើយនៅអឿទៀត»

ឧ/ន«......គិតតែនាងទៅ! រកពាក្យដោះសារជាមួយមិត្តនាងឲហើយទៅ»

suli«ពាក្យដោះសារខ្ញុំស្រួលណាស់»

ឧ/ន«ប្រុងនិយាយអី?»

suli«គ្រាន់តែប្រាប់ថាវាជាគម្រោងការលោកមេកងទៅ ហើយបាត់ហើយ! easy easy»(រាងតូចមិនខ្ចីញញើតនិងពាក្យបន្លាច មានតែបញ្ចេញអាក្បកិរិយាជឿជាក់ដាក់គាត់ថែម»

ឧ/ន«ប្រុងទម្លាក់មកឲខ្ញុំទាំងអស់ចឹងមែនទេ?»

suli«ត្រូវហើយ! ខ្ញុំមិនល្ងង់ទៅទម្លាក់ឲខ្លួនឯង នាំតែនាងwanកាត់ក្បាលទេ»

ឧ/ន«......»(មេកងកប់សម្តីលេបទឹកមាត់ក្អឹកៗ មានអារម្មណ៍ថាចង់បុកៗពោះយ៉ាងមិចមិនដឹង suliនិយាយត្រូវ ក្មេងម្នាក់នោះកាចណាស់ ហ៊ានតែធ្វើអ្វីទាស់ចិត្តនាងបន្តិចនាងនឹងលាំងចោលទាំងអស់ទោះជាម្នាក់នោះមេនាងក៏ដោយ ក៏នាងមិនខ្ចីព្រឺជាមួយដែរ។ឧទាហរណ៍:ដូចជាលោកមេកងជាដើម)

suli«ហាហាមេកង!! មិនបាច់ភ័យដល់ថ្នាក់ហ្នឹងក៏បាន បើយ៉ាងមិចៗខ្ញុំចេញថ្លៃស៊ុមផ្កាឲ»(នាងក្រមុំភ្នែកតឹងៗសើចកាច់កខខិកពេលដែលរេភ្នែកទៅឃើញមុខស្លេកៗរបស់មេខ្លួន)

ឧ/ន«ហេ!!នាងក្មេងនេះចំមែនហើយ , ទៅ! ទៅធ្វើការនាងទៅ អស់ភារកិច្ចនាងហើយ»(មួម៉ៅក្តៅក្រហាយអាគ្នាមិនទាន់អីផងមកនិយាយរឿងស៊ុមផ្កា
ផ្លាប់អាឡូវ)

suli«ទៅ! ទៅធ្វើការនាងទៅ អស់ភារកិច្ចនាងហើយ»(នាងធ្វើជានិយាយតាមទាំងមាត់ជីបអូចៗ មុននឹងបោះជំហ៊ានចេញទៅទាំងមិនព្រួយមិនបារម្ភអីបន្តិច)

«មន្តស្នេហ៍ ក្រមុំខ្លាហោះ»✅Where stories live. Discover now