-Какво става тук?
-Няма нищо, просто... - започна Клара, но Кейтлин я прекъсна.
-Не, не е нищо. - тя се обърна към него. - Нито искам, нито ще правя каквото и да било с теб. - каза му директно. - Сделката отпада. - тя направи още един опит да си тръгне, но отново беше спряна.
-Ние ще се оправим с нея, а ти се радвай на победата. - синеокият кимна и отново погледна към Кейтлин с интерес. Да, определено искаше да спи с нея и тъй като я беше спечелил щеше да го направи още тази вечер.
Все пак чакаше за това достатъчно дълго.
Секунда по-късно той тръгна в неизвестна за Кейтлин посока, а след като изчезна от полезрението ѝ, тя издиша всичкият въздух, който несъзнателно беше задържала в себе си.
Спокойствието ѝ обаче не траеше за дълго.
-Не трябваше да става така, Кейт. - каза Клара, поглеждайки към едновременно ядосаното, но и разочаровано момиче пред себе си. - Но както и да е, важното е, че и двете получаваме това, което искаме-пари. - тя се обърна и прошепна нещо на един от охранителите, след което влезе навътре в клуба без да поглежда към приятелката си втори път.
Кейтлин от своя страна нямаше намерение да се моли, за да я пуснат. Вместо това щеше да се измъкне сама. Поне щеше да опита, но какъв беше шансът й?
Преди да осъзнае какво се случваше, двама от четиримата охранители я хванаха за двете ръце и започнаха да я дърпат в посока на мотела до клуба.
-Махнете си шибаните ръце от мен. - изкрещя им, опитвайки се да се измъкне от хватката им, опитът ѝ обаче беше неуспешен. А и какво очакваше? Без оръжие нямаше шанс срещу тях.
Няколко минути по-късно двамата спряха пред някаква стая и единият почука на вратата. Не се чу никакъв отговор в продължение на няколко секунди, затова те я отвориха и миг по-късно буквално хвърлиха Кейтлин в средата на въпросната стая, след което затвориха и заключиха вратата.
-Мамка му, в какво се забърках. - изпсува тихо, изправяйки се на крака. Огледа се, но около себе си виждаше само тъмнина, плюс очертанията на голямо легло в левият ъгъл на стаята.
Потърси ключът за лампата и скоро го откри. Светна лампата и отново огледа стаята. Стените бяха бели, но подът, нощното шкафче, гардеробът и чаршафите на леглото бяха в черен цвят. Видя и втора врата, която след като отвори установи, че водеше към банята и тоалетната. През прозорецът се виждаше, че се намираше на вторият етаж и трудно би се измъкнала през него. Очите й се напълниха със сълзи. В живота си често постъпваше глупаво и взимаше недообмислени решения, но положението никога не е била по-сериозно.
ESTÁS LEYENDO
◖On the knees/На колене◗
Romance-Ще те подчиня, Кейтлин. - той я притисна към стената още по-силно. - Ще бъдеш моя! -Махни си ръцете от мен! - тя се опита да се измъкне от силната му хватка, но без успех. - Какво искаш, мамка му?! -Искам да сбъдна фантазиите си, малката, - проше...