18. 🔞

3K 109 54
                                    

-Но знам, че ти няма да... - започна той, но тя го прекъсна преди да довърши, забивайки устните си в неговите.

Той се изненада на действията ѝ, но въпреки това ѝ отговори веднага и двамата започнаха страстна битка за надмощие, в която останаха равни в първите няколко секунди. След това Дейвид започна да доминира, но в почти същият момент той се отдели от Кейтлин и направи няколко крачки назад.

-Не го прави отново. - каза ѝ, обръщайки се с гръб към нея.

-Защо? - попита тя, приближавайки се.

-Защото ми е трудно да се контролирам около теб, - той я погледна. - а с тази целувка не ме улесняваш, Кейтлин. Изобщо.

-Може би не искам да те улеснявам. - тя също го погледна.

-Тогава какво искаш, принцесо? - попита я, доближавайки се отново до нея.

-Да правим секс, - отговори му. - а след това да си говорим до сутринта.

-Няма да правим нищо, надрусана си. - каза ѝ, оглеждайки тялото ѝ отгоре до долу. Естествено, че искаше да спи с нея, но не искаше да го правят докато е под влиянието на каквото и да било.

-И какво? - Кейтлин докосна леко дланта на ръката му. - Не се прави, че ти пука.

-Пука ми, Кейтлин. - той също докосна ръката ѝ. - Ти си надрусана, а аз съм пил, - припомни ѝ, след което направи кратка пауза. - и няма да правим секс, особено при положение, че си девствена. - каза ѝ. Въпреки че вече се беше възбудил наистина не мислеше да спи с нея, тъй като на сутринта тя със сигурност щеше да съжалява, че го е допуснала до тялото си.

-Дори и ако наистина искам? - попита го, прехапвайки леко долната си устна, докато все така не отделяше поглед от неговия.
Не знаеше защо, но искаше да го направят и то още сега.

-По-добре спри да говориш за това. - каза ѝ тихо, опитвайки се да запази контрол над действията си. Това обаче не беше лесна задача, тъй като само при вида на полуголата жена се беше възбудил и някой трябваше да отправи това.

-Защо? - тя продължи с въпросите си.

-Защото ако направя това, което искаш, ще те нараня. - отговори ѝ. - Не мога да бъда нежен, особено при положение, че те желая толкова силно.

-Можеш да опиташ.

-Мога, но няма да ус... - тя го прекъсна.

-Ти сам ми беше казал, че някой ден ще спим заедно. - припомни му. - И искам този ден да е днес.

◖On the knees/На колене◗  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora