-Това беше... - започна мъжът, но направи кратка пауза, тъй като все още дишаше тежко. - най-страхотният секс в живота ми.
Кейтлин се усмихна на думите му, но само секунда след това се сети, че трябваше да говори с него. И може би това беше най-подходящият момент да го направи.
Изчака го да легне на леглото и след като го направи, облегна главата си на гърдите му. Действията й го изненадаха приятно, а за да не й остане безразличен сложи ръката си на талията й, започвайки да я гали с бавни и нежни движения.
Усещайки нежният му допир, Кейтлин затвори очи, като за момент напълно забрави, че трябваше го говорят за нещо важно. Скоро обаче си припомни, затова надигна леко тялото си, поглеждайки мъжа в очите.
-Какво има? - попита я той забелязвайки, че тя го зяпаше настойчиво.
-Трябва да говорим. - отговори му.
-Ако не е нещо важно да го отложим за сутринта или... - тя го прекъсна преди да довърши.
-Важно е. - каза с настоятелен тон.
-Добре, тогава говори. - погледът му се срещна с нейния.
-Искам свобода, а ти не ми я осигуряваш. - съобщи му без да овърта.
-Свобода? - Дейвид се засмя. - Имаш свобода, Кейтлин, за какво говориш?
-Мислиш, че имам свобода? - ядът лесно можеше да се усети в гласът й. - Днес исках да изляза на двора без някой да ме придружава, но някакъв идиот ми каза че не мога да излизам сама. - изкрещя. - Според теб това свобода ли е?
-Да, това е свобода. - въпреки крясъците й, той продължаваше да говори спокойно. - И е единствената, която мога да ти предложа.
-Значи няма да ме оставиш да излизам сама, така ли? - попита го. - Дори само на двора?
-Да, точно така. - той огледа голото й тяло, към което сега имаше доста добра видимост. - Не е безопасно.
-Майната ти. - тя отново легна на леглото, като този път беше обърната с гръб към него.
Не й позволяваше да излиза сама и единствената причина за това беше, че брат й само това чакаше. Трябваха му точно пет минути, в които да няма никого около Кейтлин и тя щеше да изчезне безследно. А сега, когато те започваха да се сближават все повече и повече с всеки изминал ден и тя ставаше все по-ценна за него, последното което искаше е да я изгуби. И да, щеше да направи всичко, за да я запази до себе си, дори и да й отнеме свободата...напълно.
أنت تقرأ
◖On the knees/На колене◗
عاطفية-Ще те подчиня, Кейтлин. - той я притисна към стената още по-силно. - Ще бъдеш моя! -Махни си ръцете от мен! - тя се опита да се измъкне от силната му хватка, но без успех. - Какво искаш, мамка му?! -Искам да сбъдна фантазиите си, малката, - проше...