EXTRA LUKU (kokoontuminen)

1 0 0
                                    

Lakkatähti johdatti klaaniaan kohti kokoontumisaluetta. Ukkosklaanin kissat olivat toipuneet hyvin. Puutassu, joka oletettiin kuolevan, oli selvinnyt mutta tarvitsi paljon hoitoa joka jatkuu yhä. Marjanenä käveli Lakkatähden takana ja keskusteli Mansikkamarjan kanssa joka ei ollut halukas lähtemään kokoontumiseen pentunsa takia.
Kissat saapuivat kokoontumisalueelle ja menivät omille paikoilleen.
Muitten klaanien kissat olivat jo paikalla paitsi Aurinkoklaanin. Tunturitähti ja Ruototähti istuivat jo puhujantasanteella ja Lakkatähti hyppäsi heidän seuraan.
"Tervehdys Lakkatähti. Kuulin Ukkosklaanin ja Aurinkoklaanin välisestä tappelusta. Loukkaantuiko klaanisi pahasti?", Tunturitähti kysyi katsoen Ukkosklaania.
"Kukaan ei kuollut, ja vain muutama loukkaantui pahemmin.", Lakkatähti sanoi nopeasti ja pysyi sitten hiljaa.
Lakkatähti katseli kohtaa mistä Aurinkoklaani yleensä tuli, mutta ketään ei näkynyt eikä kuulunut.
'Ovatko he kunnossa?', Lakkatähti mietti ja ajatteli sisartaan Sadekaikua. 'Oliko Sadekaiku mukana taistelussa?'
Pian Aurinkoklaani rymisteli sisään. Lakkatähti joutui pidättämään suurta hengenvetoa kun älysi kuinka vähän kissoja oli mukana.
Vasantähti loikkasi puhujantasanteelle ja huusi aloitushuudon.
"Minä aloitan. Klaanimme menetti taistelussa 2 kissaa. Orvokkikukan ja Pähkinätassun. Klaanimme menetti vahvan kissan ja kovasti työskentelevän oppilaan. Mutta joukkoomme on myös palannut kissa kaukaa. Mäyränsydän on klaanimme vanha jäsen ja on liittynyt jälleen seuraamme. Hän on nyt klaaninvanhimmissa Hiekkahännän kanssa."
Kissajoukosta kuului yllättyneitä ja epäileviä kuiskauksia.
"Ettei ole kotikisu."
"Tuntemattomia kissoja klaaniin peitetarinalla."
"Klaanimme voi muuten paremmin taistelusta ja toipuu nopeasti."
Tunturitähti nyökkäsi ja aloitti puhumaan...

Katsetähdissä todellinen loppu :D kiitos❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Soturikissat- Katse tähdissäWhere stories live. Discover now