°this shit its not good°

555 43 9
                                    

Vzbudil jsem se vedle George ještě spal,zvedl jsem se a prášky jsem vyhodil do koše.fuj svinctvo hnusný tohle moje srdíčko jíst nebude,začal jsem dělat snídani.udělal jsem vajíčka a topínky,dal jsem ještě na stůl mléko a sušenky.prvního jsem vzbudil sapa ten hned vylítl co slyšel že jsou vajíčka,já jsem jen šel za ním a smál se.už jen zbývalo vzbudit George to bude těžší,došel jsem do svého pokoje a začal ho budit.lekl se asi mu přestali fungovat drogy takže neví co se stalo,obejmul jsem ho a odnesl do jídelny.usmál se a jedl sušenky s mlékem,je roztomilý tak moc chci olíznout to mléko na jeho rtech.tedaaa chci aby se vyléčil to je jasný,když dojedl tak vběhl do mého pokoje.já hned za ním a to co jsem viděl jsem ani vidět nechtěl,měl zase to svinctvo v puse!"vyplivni to!"n..ne".dal jsem mu facku a otevřel jsem mu pusu,vyplivl to hodný chlapec.dal jsem ho do postele a on začal brečet,začal jsem ho utěšovat a hladit po zádech.dal si hlavu na moje rameno a dýchal mi na krk,byl už klidný.bál se že ho dám do psychiatrie ale to já neudělám,vyléčím ho sám to slibuju.položil jsem George na postel a šel jsem pro čistou vodu,dal jsem jí na stolek.musel jsem George prohlídnout jestli se k tomu ještě neřezal,to je taky věc která prý uklidňuje.řekl jsem mu to a hned zamítal že je v pohodě atd.uklidnil jsem ho že bude vše v pohodě že já bych mu neublížil."klid gogy.."uklidnil se a já mu pomalu sundal triko,chudáček vážně se řezal.díky bohu to nebyli jizvy ale otevřené rány,jizvy bych už nezpravil.došel jsem pro dezinfekci a obvazi,george se bál ale chápal mě.začal jsem mu dezinfikovat rány a obvázal jsem mu to,můj kluk bude v pohodě.usmál se na mě a já byl také velmi šťastný.rozhodl jsem se ho vzít na nákup nového oblečení,bude určitě rád ale až po obědě.oběd udělal sapnap byla svíčková všem nám moc chutnala.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat