Nejvíce procítěná pusa

270 25 16
                                    

Pov George

Ráno jsem se vzbudil v dreamovo náručí, netuším jak jsem se do téhle pozice dostal ale je to příjemné.dream se začal probouzet a já rychle zavřel oči aby si myslel že spím.najednou jsem ucítil jak mě něčí ruka začala hladit ve vlasech.bylo to velmi příjemné a já se usmál ale furt jsem měl zavřené oči.
"Georgie?"řekl jeho sladký hlas když mi dal pusu do vlasů.
"Mhm?"otevřel jsem oči a uviděl jsem ho krásný úsměv.pohladil mě po tváři a mě se v břiše rozlétlo snad sto motýlků,bože já ho miluju.zvedl jsem se a šel jsem se zatím umýt a převlíct dream mi řekl ať si vezmu něco víc společenského.když jsem se umyl a oblékl došel jsem za dreamem který zrovna donesl snídani.mě donesl ledový salát a sobě vzal to samé, byl jsem hrozně unavený tak jsem si vzal kafe a dream si vzal černý čaj.

"Georgie?co by jsi řekl na to kdyby jsme se prošli?"řekl když jsem dopil svoje kafe."mohli by jsme "odpověděl jsem s úsměvem a šel jsem si vyčistit zuby.došel jsem za dreamem a nazul jsem si boty a dream mi podal černou bundu.vyšli jsme ven a já ucítil vůni čerstvých květin, a zpěv ptáků kteří poletovaly na nebi.dream se mnou do šel do překrásného parku kde rostli moje oblíbené květiny.byli to levandule, dream jednu z nich vzal a dal mi jí do vlasů.začervenal jsem se a on se lehce zasmál mé reakce, došli jsme k překrásné fontáně.sedlo jsme si na lavičku před ní a dream mě pevně obejmul.bylo to od něj sladký a dal mi pusu na tvář, zasmál jsem se a pomalu jsem mu dal pusu.

Po nemalé chvíli jsme se rozešli ale já netušil kam, dream prý věděl kam jít tak jsem ho jen chytil za ruku a šel jsem vedle něj.došli jsme do krásné restaurace a hádám že bude i drahá, sedli jsme si vedle okna.oba jsme si objednali jídlo a trochu vína taky proč ne v francouzské restauraci.po chvíli nám přinesli jídlo i s pití a my začali jíst, bylo to výborné.když jsme dojedli tak mě dream vzal za ruku a táhl mě bůh ví kam.dotáhl mě až k obrovskému parku kde jsme se začali procházet,šli jsme směrem k dražší čtvrti a já znervózněl.dream došel do obchodu s krásnými náhrdelníky, byl tam jeden který se mi hodně líbil

Hned co dream uviděl že na něj zírám usmál se a požádal toho pána jestli si ho můžu zkusit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned co dream uviděl že na něj zírám usmál se a požádal toho pána jestli si ho můžu zkusit.já málem vyskočil radostí,pomalu ten náhrdelník vyndal a podal mi ho.došel jsem s dreamem před zrcadlo kde mi ho dream pomalu nasadil.
"Vypadáš úžasně gogy"řekl dream a s úsměvem mě políbil.pán se na nás usmál a dream náhrdelník zaplatil a šli jsme dál do obchodu s oblečením.
Nakoupili jsme si pár oblečení a šli jsme na náměstí.už jsem viděl krásnou Aifelovu věž a mě se rozzářili oči.dream mě vzal za ruku a došli jsme do výtahu a já se čím dál víc těšil na západ slunce.nikdo tu nebyl což bylo štěstí tak jsme si stoupli na úžasné místo.

Dream mě najednou chytil za boky a koukl se mi do očí, hned potom mě začal vášnivě líbat.a já slastí zavřel oči, bylo to báječné.najednou mi dream olízl ret aby mi otevřel víc pusu.v ty chvíli jsem cítil jak jeho jazyk zkoumá mojí celou pusu.po dvou minutách jsme se odpojili a dream udělal věc kterou bych nikdy nečekal že udělá.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat