Vzbudil jsem se v posteli a nikdo vedle mě nebyl,to bylo pochopitelný když dream dělal snídani.rychle jsem se převlíkl a vystartoval z postele vonělo to krásně.sedl jsem si ke stolu "dobré ráno"řekl dream když mě pohladil po hlavě.usmál jsem se na něj a začal jsem jíst svojí snídani.za chvíli přišel i sap ale nebyl tu sám v jeho posteli ležet ještě spící Karl"awh takže karnap meeting jo?".řekl dream se smíchem a sap na něj dal vražednej pohled.já jsem se hned přestal smát "aww gogy se bojí"tohle dorazilo mě ale jinak zčervenal jsem protože tuhle větu neřekl sapnap ale dream.dojedl jsem a obejmul jsem dreama ze zadu abych zakryl moje červené tváře.stejně mu to připadalo roztomilý tak mě vzal do náručí a já se musel koukat na tu jeho krásnou masku."gogy já to vím nestyď se"políbí mě a říkám vám že omdlim protože to se nikdy nestane.obejmul jsem dreama kolem krku a dream mě začal líbat-to by jste chtěli co?ne ne ne takhle to nebylo jen jsem ho obejmul.(jsem svině :) ) obímal jsem ho do té doby než dream musel jít do práce tak jsem doma zase byl sám.sapnap a karl byli totiž někde pryč a nechtěli mě vzít sebou.lehnul jsem si na gauč a začal jsem si pouštět filmy a občas jsem se podíval na sociální sítě.občas jsem někomu odepsal a potom tak přišel krásnej fanart bylo to roztomilý.
(Viz obrázek nahoře )Potom jsem nečekaně usnul,vzbudila mě siréna policejního auta.co ti tu dělají!?rychle jsem vyběhl z domu a uviděl jsem dreama ale tentokrát ležel v náruči jednoho policajta.měl postřelenej bok a krvácel."kdo to byl."zeptal jsem se rázně a oni mi řekli až se dostavim na stanici a tam mi vše řeknou.že jen teď musí odvézt dreama do nemocnice ale to jsem rychle odmítl a vzal jsem dreama a utíkal jsem do bytu.rychle jsem začal hledat obvazy a pinzetu, začal jsem pomalu vyndavat kulku a dream sebou u toho trhl.furt byl ale v bezvědomí ji vytáhl rychle jsem vydezinfikoval ránu.potom už jsem jí jen obvázal a položil jsem dreama do postele, furt se neprobouzel.jedna výhoda v tom ale byla pomalu jsem dreamovi sundal masku a prohlížel jsem si ho.dal jsem ruku na jeho tvář a pohladil jsem ho , druhou ruku jsem přemístil do jeho vlasů.přejížděl jsem prstem po dreamovo obličeji dokud mě dream na sebe rychle nepřimáčkl.lekl jsem se a než jsem se zapamatoval měl jsem obličej hned vedle dreama.akorát teď dream ležel na mě , bál jsem se co udělá vypadal naštvaně.pomalu se ke mě přiblížil a nečekaně propojil naše rty,tady bylo jasné že mě miluje.začal jsem spolupracovat a užíval jsem si náš první polibek.když jsme se museli nadechnout tak se na mě dream usmál"miluju tě gogy"já tebe taky".obejmul jsem dreama kolem krku a povídali jsme si o ty ráně nakonec řekl že mu to udělal nějaký vězeň ale že neví co s tím.ale já to vím asi ho pošlu na smrt hajzla jednoho.nad mojím proslovem v hlavě jsem se zasmál a dream si mě znova přitáhl do polibku.
Heheh dáreček xd
ČTEŠ
{dnf ff} Drugs Or Me?
Fanfictiondream se s Georgem pohádá a George zůstane doma sám,smutek a samota ho pomalu dostává k jedné látce.jsou to drogy jen to George dokáže uklidnit.naštěstí dream si uvědomí svojí chybu a zachrání mu život.