°night°

471 37 1
                                    

Pov george~

Probudil jsem se vedle dreama,byla ještě noc asi bylo 11 večer.vztal jsem z postele a s pomalími kroky jsem se dostal do kuchyně.naplnil jsem si sklenici vodou a vypil jí,ale v tu chvíli můj pohled sjel na východové dveře.zatřepal jsem hlavou abych se zpamatoval,rychle jsem došel do postele a zase jsem usl.ráno jsem se udýchaně vymrštil z postele ale to jsem si jen myslel,byl jsem venku a byla ještě noc.nechápal jsem co se stalo ani jak jsem se sem kurva dostal.měl jsem na sobě mikinu kterou mi dream koupil a v tu jsem si zpoměl.vytáhl jsem mobil díky bohu jsem měl signál,s klepajícími prsty jsem vytočil dreamovo číslo.nic se nedělo asi tak 4 minuty dokud to dream nezvedl."gogy!? Kde jsi!?"j..já nevím probudil jsem se venku.."aha..neboj vím už kde jsi".zavěsil a já jen musel doufat že přijede,zanedlouho přijelo červené auto byl to dream.rychle jsem mu skočil do náručí a dojeli jsme domů,tam jsme si s dreamem pouštěli filmy a byli šťastní.dream usnul je totiž zase noc a já zrovna seděl v kuchyni a popíjel vodu.před chvílí jsem si dal poslední prášek který jsem našel ale něco se změnilo,začal jsem vidět rozmazaně.zamrkal jsem ale to co jsem viděl před sebou jsem vidět nechtěl,byla přede mnou černá postava s nožem v ruce.začal jsem utíkat do pokoje ale jako kdyby to byl člověk srazila mě na zem,měl jsem nůž u krku.zařval jsem a v tu chvíli jsem viděl jen černo,probudil jsem se až ráno seděl vedle mě dream."dreame já-"co jsi bral..."co?"nechápal jsem ale dream začal vysvětlovat,"v noci jsem tě viděl jak si vyděšenej na zemi.."...".nic jsem neřekl dream to stejně tušil,pohladil mě po hlavě a obejmul mě.ale moje tělo chtělo víc a víc halucinací,netuším proč ale chtělo.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat