°smůla°

372 32 35
                                    

Byl jsem vyděšený ale doufal jsem že tu střelbu udělal dream,ale mýlil jsem se byl to nějaký jiný muž."nechápe že tě zabít nesmíme..."dal mi pohlavek"co po mě chcete"zeptal jsem se.v tu chvíli mi přiletěla facka až jsem spadl na zem,"není tvoje starost"odešel do černoty a já zas byl sám.to jsem si ale myslel dokud ke mě nepřišla ta černá postava a začala mě škrtit,cukal jsem sebou a ztrácel jsem vzduch.v tu mi to došlo je to člověk,odhodlal jsem se a kopl ho do břicha.sykl bolestí a spadl na zem,vzal jsem mu z opasku zbraň a namířil na něj,v tu chvíli jsem ucítil ostrou bolest na hlavě a spadl jsem na zem.při padání jsem dal prst na spoušť a zmáčkl jí,zabil jsem ho kulka se trefila do hlavy."ty bys ses nám hodil byla by škoda tě zabít..."s těmito slovy mě zvedl a vedle mě bůh ví kam,zastavil se u železných dveří které odemkl.byl jsem zmatený dokud jsem neuviděl krev a zhnilé mrtvoly lidí.zděsil jsem se ale on mě strčil dovnitř a zamkl,začal jsem bušit na dveře.nepomohlo to a z ventilátoru ze začal pouštět plyn,začal jsem kašlat ale musel jsem něco udělat.dal jsem si židli k ventilaci,a odebral jsem víko a hned jsem začal lézt ven.dlouho jsem šel ventilací dokud jsem nenarazil na střechu,vylezl jsem a byl jsem vážně úplně nahoře.byl jsem asi nad 8 patrem to nedává smysl,najednou mě vyděsil něčí hlas.
"Myslel jsis že takto utečeš?byl jsi na omylu za chvíli jsou u tebe moji kluci a zajmou tě...".postavil jsem se na římsu střechy"tak si pojďte!"netušil jsem co budu dělat když fakt skočim.přiběhli a hned jsem jim dal zbohem,padal jsem dolů a začal jsem tak trochu panikařit.najednou mě nikdo ze zadu obejmul,"Georgi sakra dávej si bacha"byl to dream a měl padák.pomalu jsme sletěli a potom rychle ujeli autem,celou dobu jsem dreama obímal a celé jsem mu to řekl.prej to byl jeho otec a toho koho jsem zabil byl jeho kamarád,dojeli jsme domu a v tu chvíli jsem uviděl dreama padajícího k zemi.vzal jsem zbraň a namířil jsem na dreamovo tátu,"to neuděláš nemáš na to odvahu"no nemám".v tu chvíli dreamovo otec padl k zemi,přiběhl jsem k němu a zjistil že má kulku v srdci ale kdo by to mohl být?

~tak kdo podle vás ho zabil?

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat