°shop°

565 44 6
                                    

Vyšli jsme s gogym ven a já nasedl do mého auta,George si sedl na místo spolujezdce.jel sem směr nákupní centrum měli tam všechno,i jídlo a elektro.zaparkoval jsem na parkovišti a zamkl jsem auto,došli jsme do obchodu kde se nakupuje oblečení.George si vybral dvě mikiny a troje džíny,sám jsem mu osobně koupil plavky.líbili se mu a mě taky ale to mu neříkejte,potom jsme jen nakoupili jídlo a pití a dali tašky do auta.ale to nebylo vše řekl jsem Georgeovi ať se převleče ,když se převlíkl došli jsme do cukrárny.dali jsme si horkou čokoládu se šlehačkou.George měl šlehačku na nose a já se neudržel olízl jsem mu nos,zasmál se a já se začal smát taky.dopili jsme horkou čokoládu a já furt domu namířeno neměl,došli jsme do elektra a já Georgeovi koupil nový mobil.byl šťastný hrozně moc ale tento ten ještě nekončil,bylo čtyři odpoledne.jel jsem tentokrát směr aquapark ale ještě jsem sebou vzal sapa aby nežárlil.došli jsme do aquaparku a převlíkli jsme se,George se začal červenat když viděl můj hrudík.je roztomilej když se stidí,šli jsme do bazénu a George tam nestačil.plavali jsme tak hodinu a George začal být unavenej ale já ne,řekl jsem mu ať se mě chytí a já ho budu nosit.byl celej červenej jak rajčátko,vylezl jsem z bazénu a usušil se.převlíkli jsme se a jeli domů bylo zrovna šest hodin večer.už jsme si jen lehli do postele a krásně usli.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat