hádka s rodiči

177 11 2
                                    

Když jsme se vzbudili náhodou na stejně tak jsme si šli udělat snídani.dream udělal vajíčka se slaninou (docela na hovno dělám si chutě ;-;).po snídani jsme se domluvili že půjdeme na oběd k mím rodičům a potom k clayiovo (bože to skloňování).usmál jsem se a šel jsem se převléct ale dream si to hned štrádoval za mnou.je jak ocásek zasmál jsem se vlastní myšlence a on se na mě jen tak zmateně podíval.
"Jsi jak ocas dreame"
Řekl jsem se smíchem a on se na mě uraženě podíval.neumí hrát naštvanýho fakt ne.zasmál jsem se a obejmul jsem ho.to už to nevydržel a začal mi dávat pusy do vlasů.(ani nevíte jak umírám z moji gramatiky :D)zavřel jsem spokojeně oči.po chvíli přestal a sám mě odnesl do pokoje kde jsme se oba převlékli.clay si vzal potřebné věci a mohli jsme nastoupit do auta, byl nádherný slunečný den.

Když jsme dojeli před dům mích rodičů tak Dream trochu znervózněl.myslím že se trochu bojí ale moji rodiče jsou fajn vždy mě podporovali a o dreamovi jsem jim taky říkal.vzal jsem ho teda za ruku a on si se mnou propletl prsty.zazvonil jsem a otevřela moje mamka.
"Georgii ty jsi přijel?měl jsi říct zlato"
Zasmála se a potom se podívala na dreama.
"O ahoj clayi vítej u nás doma potřebujete něco vy dva že tady jste?"
"Um jen něco oznámit a vyřešit"
Řekl clayi a trochu se usmál.moje mamka se na nás oba podívala a pak spatřila ten prsten.rozzářili se jí oči a obejmula mě.pošeptala že to je úplně úžasné a tátovi to řekne večer protože je teď v práci.usmál jsem se a dali jsme si ještě u mojí mamky oběd.hned po obědě jsme ale museli k dreamovo rodičům a to cesta trvala déle.(a ano Georgeovi rodiče budou taky na Floridě nechci do toho zase tahat letadlo :D)

Konečně jsem uviděl ten dům ale Dream jen víc znervózněl.vím že tam u nich doma to nikdy nevypadalo nejlépe.máma prý byla v pořádku a clay ji v ničem nevadil a dobře spolu vycházeli.ale jeho otec to byl teprve problém, pořád pil a občas se i Dream musel s ním poprat aby zachránil svoji sestru.došli jsme teda k němu domů kde nás přivítala jeho matka a pak to začlo.přišel totiž jeho otec a sestra, ta byla v pohodě ale hned to zjistila.je ji 15 a tak se na nás jen tak hezky usmála a já ji úsměv oplatil.začali jsme teda jak jsme se poznali a takové ty různé důležité kecy.
"Jako že si clayi chceš George vzít?"
"Um ano?"
Odpověděl Dream své matce a ta se usmála a hned potom Dreama obejmula.
"Tak to ale ne."
Přesně tuhle větu jsem od jeho otce slyšet nechtěl.
"Můj syn si nebude brát takovou socku!"
Zakřičel a v tu ránu mu přiletěla od dreama facka a pak další do té doby než nepřestal křičet.dream se s ním začal hádat a já s jeho mámou jsme tam jen tak nevěřícně stáli.chtěl mu dát pěstí ale clay uhl.nakonec je zastavila clayovo máma a hned poslala jeho otce ať si sbalí věci a vypadne.podíval se na nás oba tak vražedně že jsem si myslel že nás fakt zabije ale jen si vzal věci a odešel.clayovo máma nás jen obejmula a řekla ať sebou vezmeme jeho sestru že ona musí chodit dlouho do práce.kývli jsme na ni a drista si šla zabalit věci.za malou chvíli jsme byli v autě a mohli jsme vyrazit.

Dream měl furt špatnou náladu ale stejně se na mě usmál hned co jsme přijeli domu.máme tam pokoj navíc kde už věci byli takže se tam drista mohla nastěhovat.vzal jsem dreama hned za ruku a dovedl jsem ho do pokoje.zamkl jsem a začal jsem ho líbat.
⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕Maybe trochu ehm scéna okey?xd
⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕⭕
Dream si převzal vedení a položil mě na postel a pomalu mi začal sundavat triko.sjel líbáním na krk a já mu zasténal do ucha.dream se jen usmál a začal mě líbat na břiše a jeho ruce sjeli pod moje kalhoty.napjal jsem se a on se na mě zase jen usmál.zmáčkl mi jemně zadek a hned potom si jen vedle mě lehnul.
⭕⭕⭕⭕⭕⭕Konec :D⭕⭕⭕⭕⭕
"Ty provokatére"
Řekl jsem se smíchem a on se také zasmál ale už byl šťastný.lehl jsem si na něj a on mě políbil do vlasů.spokojeně jsem zavřel oči a obejmul jsem ho a pomalu jsem usnul.

~hehehe hádejte kdo se zpátky?chyběl jsem někomu?cuz gogy se konečně vyhrabal z hrobu ehm postele teda jo hrobu no xd no mějte pěkný den a snad vydám i kapitoly u ostatních knih :D

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat