°again drugs...?°

500 39 10
                                    

Řekl jsem dreamovi že se jdu projít ale sám,povolil mi to ale řekl ať jsem do večera doma.vím že dělám špatnou věc ale našel jsem ty prášky,byl jsem v lékárně a doktor se mě ptal na to proč je chci.řekl jsem že jsem hrozně ve stresu ale recept jsem nechal doma,uvěřil mi a podal mi je.rychle jsem vyběhl z lékárny a zamířil do lesa tam jsem si sedl a začal do sebe dávkovat prášky.a bylo to tu zas strach černá postava a nůž ze kterého tentokrát stýkala krev.i když jsem to chtěl tak jsem se bál pomalu se to ke mě přibližovalo,narazil jsem do stromu.rychle jsem začal utíkat domu ale jako bych zapomněl kde dům mám.běžel jsem úplně někam pryč do hlubokého lesa,nechtěl jsem ale moje nohy neposlouchali.v černém lese jsem spadl na zem před jezírko,brečel jsem dokud se mi pusa nezastavila.černá postava mě začala škrtit a měla nůž u mého hrudníku,nějak jsem jí odkopl a začal jsem zase zdrhat pryč.jedním mrknutím se mi rozmazal svět a potom jen černota.

Probudil jsem se v posteli zase vedle mě byl dream"Georgi...ty prášky jsou fuj..."d...dobře ".už to nikdy brát nebudu ale furt jsem měl nutkání si ubližovat.zvedl jsem se a šel s dreamem na večeři,byla velmi dobrá na to že to vařil sapnap.potom jsme s dreamem usnuli,byla to hezká noc.ale ráno jsem rychle došel do kuchyně,nebyl jsem moc při smyslech.z kuchyně jsem si to namířil do koupelny kde jsem našel žiletku,dal jsem na ní dezinfekci a začal svoje dílo.tentokrát na ruce řezné rány ani moc neboleli jako bych byl opilí.když jsem přestal tak jsem si rychle vytáhl rukáv výš a dal jsem žiletku do kapsy.lehl jsem si k dreamovi a usnul jsem,dokud mě neprobudil křik."Georgi co jsi dělal v koupelně!?"ehmm no bylo mi blbě...a vyzvracel jsem omylem krev"aha..?".díky bohu sežral mi to ale doufám že nebudu mít karmu,a to co jsem zalhal se nestane.dream se uklidnil a krev utřel a já se vrátil do obýváku kde jsem si pustil film.dream si sedl vedle mě a obejmul mě,trochu mě začala pálit ta ruka ale zakryl jsem bolest.díky bohu dream musel jít do práce a já zůstal doma sám protože sap letěl za Karlem.vzal jsem žiletku a začal jsem se zas řezat akorát na druhé ruce,bolest jsem zase necítil ani na druhé ruce.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat