°ta postava je tu zas..°

402 32 7
                                    

~moc vám děkuju za 1k na této ff <3

Byl to sapnap já ho zabiju,no alespoň
teď nejsme s dreamem mrtvý.pomohl jsem dreamovi vztát a došli jsme domů,tam jsme si pouštěli společně se sapem filmy po nějaké chvíli jsem usnul.každý říká teda alepoň mě že když se sen vrátí tak je to špatné znamení,no u mě se sen vrátil a hádejte o čem byl.pamatujete si jak jsem třikrát zažil to stejné?tak je to tu zas,ale tentokrát jsem na potřetí zůstal u té černé postavy.svírala nůž a koukala se na mě,jakoby si mě prohlížela.až teď jsem si všiml že je to nějaká holka,měla vlasy a náušnice ale byla celá černá jako stín.vymotal jsem si ruce ale ona se ani nepohla,chtěl jsem utéct ale v tom mě někdo chytil za ruku.byla to ona ta postava,usmála se na mě bílím úsměvem a zapíchla mi do hlavy nůž.zařval jsem a rychle jsem se vzbudil,dream ještě spal a já byl vyděšenej jak prase.chytil jsem ho za ruku,a bylo to tu zas ta postava.usmála se na mě a otevřela bílé oči,připadalo mi to jak bbh skin z minecraftu.víc jsem ztiskl dreamovo ruku a v tu zmizela,vlezl jsem ke zdi za dreama a obejmul jsem ho.bál jsem se a k tomu začala bouřka,zařval jsem a v tu mi dream dal prst na pusu."shhh gogy nic se ti nestane"sedl si a dal si mě na klín,já ho tak moc miluju.hladil mě po hlavě a druhou rukou mě obímal,chytnul jsem mu ruku a on si pomalu dal masku na stranu.usmál se na mě a dal mi pusu do vlasů,nechápal jsem proč to udělal ale nevadilo mi to.bouřka ustala ale stejně už bylo ráno tak jsme se s dreamem odebrali do kuchyně,chtěl jsem si dát snídani ale on mě zarazil.řekl že půjdeme na snídani do restaurace a já souhlasil,probudil jsem sapa a oblékli jsme se a vyšli jsme ven.sedl jsem si na místo spolujezdce a dream řídil,a sap si sedl do prostřed v zadu.chvíli jsme si povídali dokud jsme nedojeli do kavárny,jo tam to asi bude lepší než restaurace.vystoupili jsme a sedli jsme si v kavárně,každý z nás jsme si objednali kávu ale desert každý jiný.já jsem si dal donut a dream měl sušenky,sap si vybral kousek nějakého dortu.všichni jsme se spokojeně najedli a já jsem si došel na záchod,ale když jsem si myl ruce tak ke mě přišel nějakej kluk.začal na mě sahat a flirtoval se mnou to se mi ale nelíbilo,kopl jsem ho do rozkroku a utekl jsem za dreama.ten pochopil a začal ho mlátit a já jen koukal jak se ten chlap dostává do bezvědomí.

{dnf ff} Drugs Or Me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat