Jednoduše jsem se vzbudil na posteli, a nikdo vedle mě nebyl.vyděsil jsem se a rychle jsem vyběhl z pokoje.dream seděl na gauči a koukal na film,ulevilo se mi a sedl jsem si mu na klín.
"Ahoj gogy
"Ahoj dreamie
Pozdravili jsme se a koukali jsme dál na filmy.nechápu to ale za celý den jsme uviděli asi 10 filmů dokud nebyla půlnoc.to jsem si s dreamem šel lehnout a oba jsme potichu usnuli.Bylo další ráno tentokrát jsme šli ven ale dream najednou utekl pryč,nechápal jsem to jako by byl šílený.začal jsem utíkat za ním ale akorát jsem se dostal do hlubokého lesa bez světla.bál jsem se tady ale dream nikde ani jeho smích prostě nic.hledal jsem ho všude dokud jsem neuviděl krev a v tu chvíli jsem se zděsil.na zemi bylo mrtvé tělo a krev rychle jsem od těla utekl.brečel jsem u stromu a koukal jsem se okolo nevím kde dream je ale musím ho najít, a to sakra rychle.vyběhl jsem ven z lesa na pole a začal jsem křičet jeho jméno.vůbec nic se nestalo byl jsem zoufalí láska mého života je pryč já jsem takovej idiot!začal jsem brečet už jsem to nevydržel a složil jsem se na zem.
Večer jsem se vrátil domů a tam jsem uviděl dreama stál tam a usmíval se na mě.nechápu to nikdy se takhle neusmíval.schodil mě na sebe a já mu ucukl.do něčeho jsem narazil byla to krabička s drogami.ten parchant takže já nemůžu a on ano?!.nevím proč jsem tuto větu teď řekl ale stalo se řeknu vám co jsem mu řekl do očí."tak se rozhodni"kouknul na mě se slzami v očích,"drogy nebo já?"
~heheh upsie :3
ČTEŠ
{dnf ff} Drugs Or Me?
Fanficdream se s Georgem pohádá a George zůstane doma sám,smutek a samota ho pomalu dostává k jedné látce.jsou to drogy jen to George dokáže uklidnit.naštěstí dream si uvědomí svojí chybu a zachrání mu život.