Vzbudil jsem se hodně brzo,vím že je to nezdravý ale já jsem sakra ve stresu.rychle jsem vylezl z postele a šel se kouknout na zprávy,George většinou chodí kolem kamer.nic zprávy byli obyčejné jaká škoda,rozhodl jsem se projít protože to mě jediné umí uklidnit.předtím mě uklidňoval George ale ten mě nemá rád,vzal jsem si klíče a odešel z domu.
Šel jsem na mé oblíbené místo,byl tam krásný klid.popíšu vám to bylo tam klidné jezírko s pár rybkami také tam byl lesík a všude byli krásné kytky.sedl jsem si do trávy a snažil jsem se uklidnit,také jsem zjistil že tu nikdo není mohl jsem si tedy sundat mojí masku.položil jsem ji do trávy a nechával jsem si vlasy větrem česat,lehl jsem si a zavřel oči.je tu krásně ptáčci zpívali a voda krásně šuměla.jen jedno tu chybělo byl to georgeovo smích nebo jeho dotek na mé ruce.nic roztomilého tu nebylo ani kousek mého štěstí nic jen spomínky které mi přidali slzy do očí.sedl jsem si a přitáhl si kolena k sobě,chtělo se mi brečet.Po asi půl hodině marného brečení jsem se zpamatoval,zvedl jsem se a šel jsem zpět domu.můj krok byl velmi pomalý a bez emocí jako bych vyšel z hrobu.jako mrtvola která byla sto let podzemí jen měla šanci se vyhrabat.došel jsem domu a svalil se na postel,začal jsem obímat polštář.najednou jsem slyšel otevření dveří stál v nich sapnap,přišel ke mě a obejmul mě.trochu mě uklidnil a já v jeho náručí usnul.spal jsem až do večeře,byli lívance sapnap ví že je to moje nejoblíbenější jídlo takže jsem sapnapovi něnoval úsměv.kdyby jste se ptali kde mám masku tak na obličeji nezapomněl jsem jí.dojedl jsem a lehl si na postel,u večeře jsem sapnapa poprosil aby dal do mého pokoje kameru.jako malej jsem totiž bral prášky proti úzkosti a nechci je brát znova,udělal to a já mohl v klidu spát.
ČTEŠ
{dnf ff} Drugs Or Me?
Hayran Kurgudream se s Georgem pohádá a George zůstane doma sám,smutek a samota ho pomalu dostává k jedné látce.jsou to drogy jen to George dokáže uklidnit.naštěstí dream si uvědomí svojí chybu a zachrání mu život.