~dream pov
Gogy je v nemocnici jen kvůli mě,kdybych neodešel tak se mu nic nestane.jsem takový idiot o bože co když se mu něco zase stane.právě sedím na gauči a snažím se vyrovnat s tím že George se tam může zbláznit.rychle jsem popadl mobil a vyběhl jsem ven,ani auto jsem si nevzal ale běžel jsem do nemocnice.bylo to dost daleko ale můj adrenalin byl v plném proudu,zastavil jsem se před nemocnicí abych se nadechl.v tu chvíli byl slyšet křik mého štěstí,vím že to je on tak jsem zase rychle běžel k němu do pokoje.když jsem doběhl nikdo tam nebyl ale byla tam krev na podlaze,takže vím kdo ho unesl.nerad se zabývam svojí minulostí ale tohle vám řeknu.jako malí jsem vyrůstal u táty byl to gangster a když mi bylo 15 tak mě přijal do gangu ale to jsem nechtěl.ze začátku jsem mu pomáhal dokud mi nebylo 18 to jsem odešel a našel si práci mezi policii.mám se tam líp velmi hodná komunita ale teď se mi mstí a to je takovej hajzl.rychle jsem vyběhl ven ani jedno jeho auto,měl jsem v tom přehled.doběhl na policejní stanici a tam jsem poprosil dva mé kamarády aby mi pomohli George najít.nasedli jsme do auta a vyjeli ,koukal jsem všude kolem ale nikde ani jedna stopa.sakra gogy kde jsi ty moje srdíčko,neboj já je srovnám.
~george pov
Byl jsem v černé dodávce a měl jsem šátek přez pusu a svázané ruce.super tohle nejspíš sen není,čekal jsem až alepoň zastavíme.když jsme zastavili tak mě rychle vzali ale já se cukal,jednomu jsem dokonce dal takovou loktem až byl na zemi.ale ani to mi nepomohlo hned jsem byl v černé místnosti s zářivkou.do místnosti někdo vstoupil a já netušil kdo to je,ale začal na mě mluvit"heh dreamovo kamarád možná i něco víc?asi ano"furt o tobě básnil"no jaká škoda že báseň má i konec jako tvůj život".v tu chvíli co to dořekl tak jsem ucítil ostrou bolest v lýtku,zabodl mi nůž do nohy a odešel.sýpal jsem bolestí jako malé dítě,ale ono to vážně bolelo.spadl jsem na zem a snažil jsem se nůž pusou vyndat,podařilo se a ptáte se proč už nemám ten hadr na puse?.vyplivl jsem ho je to jednoduché ale ruce jsem měl furt svázané takže jsem si to obvázat nemohl.pomalu jsem si našel polohu a usnul jsem,ale ne na moc dlouho hned tam vstoupil asi stejný člověk a měl v ruce zbraň.začal jsem křičet dokud mojí rukou neprojela kulka,zasýpal jsem bolestí a zase ten chlap byl pryč.až teď jsem si všiml kulka není od krve a je na zemi,asi to bylo z ty nohy a on se netrefil uff.pomalu jsem zase lehl a tentokrát jsem usnul ale ne s klidným srdcem,měl jsem celou noc noční můry dokud jsem se s cuknutím neprobudil.Koukl jsem se okolo a v tu chvíli jsem uviděl nůž u mého krku,chtěl jsem křičet ale nešlo to.už jsem cítil jak mě nůž řeže do kůže dokud jsem neuslyšet výstřel a ten chlap spadl nehybně na zem.
ČTEŠ
{dnf ff} Drugs Or Me?
Fanfictiondream se s Georgem pohádá a George zůstane doma sám,smutek a samota ho pomalu dostává k jedné látce.jsou to drogy jen to George dokáže uklidnit.naštěstí dream si uvědomí svojí chybu a zachrání mu život.