16.rész

191 9 0
                                    

Másnap el is indultunk arra helyre ahol felkészülünk és megtanuljuk a tervet. Eltelt 2 hónap és holnap megyünk a jegy bankba. Mivel én túl fiatal vagyok nekem bent kellett aznap pont tartózkodnom és mikor megtámadták az épületet utána csatlakoztam. Már az elnököt akarták túszul ejteni de a őröknek a főnöke Gandía rá lőtt Palermora és szerencsére a lámpát találta el de a szemében szilánkok voltak. Próbáltuk kiszedni de Palermo sértegette Tokyot és a végén mondta, hogy majd később megműtjük a szemét.

-Denver!-kiáltott fel Palermo.

-Igen? Mond mit csináljak!-ilyedt meg.

-Álj a jobb oldalamra és vezess.

Osztottam ki a golyó álló mellényeket és megszólal mögöttem valaki.

-N-ne...ne vegyétek fel!

-Te meg mit művelsz?-kérdeztem hatalmas komolysággal.

Denver elő rángatta és kérdezgetett tőle.

-Szereted a filmeket?

-N-nem inkább a sorozatokat.-mondta remegő hanggal.

-Vedd fel ezt a kettő mellényt, és találd ki melyik filmre gondolok! Ha eltalálod talán nem lőlek meg.

Denver próbált segíteni neki de nem találta ki és a mellényre lőtt és hátra esett. Láttam, hogy Stokholm furán néz rá. Professzor hívott minket, hogy Bogota el kezdte e a hegesztést és mondta Palermo, hogy már egy ideje lent van. Mondták, hogy 14 percünk van és, hogy a delfin tervet kell megcsinálni. Kicsi Sofíaval...

Délután fele leültem Mónikával beszélgetni.

-Valami probléma van közöttetek?

-Mostanában sokat veszekszünk.-mondta Mónika és rám nézett.

-Minden pár szokott, és amit most mondok soha nem felejtsd el! Denver nagyon szeret titeket és aggódik értetek.

-Mostanában ezért feszült ennyire?-kérdezte csillogó szemekkel.

-Igen, hidd el nem haragszik se semmi.

Kirobbantottuk a széfet és hozzá fértünk a piros dobozokhoz. Denver megkérte Gandíat, hogy vigye ki de sértegette Denvert ezért oda mentem és azon a bizonyos helyen megrúgtam és megfogtam a kezembe a 2 piros dobozt  és egy fehér zászló.

-Miami! Hova menni?-órdított utánam Helsinki.

-Miami!!!-órdított utánam könnyes szemmel Denver.

Kimentem és azt órdítottam:

-Fehért Zászló!! FEHÉR ZÁSZLÓ!-eldobtam a piros dobozokat, hogy tudják megkaparíntottuk a titkaikat.

-De ez egy kislány! Mit csinál?-kérdezte Tamayo.

-Ezredes úr ő is egy rabló, ő is ott volt a pénzverde kirablásánál.-mondta Anhel.

-Miami!-halottam, hogy Mónika órdított nekem.


Folytatom...


A Nagy Pénzrablás /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora