*1 nappal később*
-Professzor, ellenőrző hívás.-Liszabon hívta a professzort miközben ott voltunk mellette.
*Nem szólt vissza senki*
-Professzor itt Liszabon.
-Itt a Professzor...
-Serhio...Végre hajtottuk a Paris tervet, jöhet a Róma terv.
-Sajnálom...de lehet, hogy most beszélek veletek utoljára.-szólt bele a Professzor.
-Szia Raquel! Szia Tokyo! SziaHelsinki...meg minden olyan város amit ismertek de nem juthattok el oda többet. Mik az utolsó szavaid?-szólt bele Alisia.
-Sajnálom Raquel...sajnálom Rio...sajnálom Miami...sajnálom Denver...-nem tudta befejezni mert Alisia beleszólt.
-Elég...Hé elég, Professzor hagyjuk a nyafogást. Órákig folytatnám a csevejt de mennem kell kedveskéim.-rakta le Alisia.
Mindenkinek rossz volt a kedve és mindenki sírt vagy könnyezett. Én csak bámultam magam elé bekönnyezett szemekkel és Rio csak megsimította a hátam majd megölelt. Kimentek a rendőrökhöz mezitláb a túszokkal (Liszabon, Stockholm, Tokyo) tárgyalni én meg bent maradtam Denverrel, Rioval, Bogotával és Palermoval Gandíara figyelni. Bogota lefogta és megakarta ölni ezzel megbosszúlva Nairobi halálát.
-Bogota engedd el!-(Palermo)
-Nem! Megölte Nairobit!! Csak hullazsákban távozik innen!-(Bogota)
-Mi az mindjárt egymást is megveritek?-nevetett fel Gandía.
-Fogd be te g**i láda!-(Palermo)
-Öljük meg!-órdított fel idegesen Rio.
-Nektek elment az eszetek?-kérdezte Denver.
-Megölte Nairobit vagy csak nézzük el neki? Te is megverted Arturot ok nélkül!
-Csináljatok azt amit akartok.-mondta Denver majd hátat fórdított.
-Mi?! Ne!!-órdítottam fel majd elkezdtek verekedni.
-Tudod mért kaptad?-(Bogota)
-Mert megfogdostam a barátnőd seggét?-röhögött Gandía.
-Nem, mert selejtnek nevezted!-és behúzott neki még egyszer.
-Bogota ne! ÁLJ!!!-oda futottam és Palermo vissza rántott.
-Ne menj oda mert bajod esik!-mondta miközben fogta a karom.
-A rendőröknek kell át adnunk és nem szét verni!-órdítottam, majd elengedett és próbáltam szétszedni őket sikertelenül.
*Közdben ők*
-És ezt tudod mért kapod? Mert cigánynak nevezted!- bejöttek a lányok.
-Mi történik itt?!-(Liszabon)
Tokyo oda ment Gandíahoz és megszólalt.
-Hé, Tokyo...Lemaradtál róla hogy le lőttem.-mondta Gandía majd Tokyo melk hasba rúgta és elkezdtem ütni teljes erőből.
-Miami álj le!-jött oda Palermo és elhúzott Gandíatol.
Miközben veszekedtünk a túszok a lerakott fegyvereket elvették és Arturo elkezdett lövöldözni. Eltalált 2 túszt és Denvert... mindenki leguggolt a lövésnél. Majd elfutottak és eltűntek. Mikor megláttam elsőnek fel álltam és oda futottam majd leguggoltam mellé.
-Denver!! Denver...meg kell néznem, hogy bent van e golyó.-ijedtem meg a látványtól.
-El kell állítani a vérzést!-jött oda Stockholm majd Denver el indult Arturo után vérző sebbel.
Fogtam egy fegyvert és eldöntöttem, hogy kinyírom Arturot. Majd jött utánam Rio és Tokyo. Megtaláltuk őket és lőttek ránk.
-Nézzük mennyire vagy férfi Palermo!-(Arturo)
-A mellényükre!-(Liszabon)
Rengeteg idő űldözés után elkaptuk a túszokat kivéve Arturot, Amandát, Michealt és az elnököt.
Folytatom...