33.rész

217 8 0
                                    

Ott térdeltünk. Tamyao arról beszélt hogy fog minket kihallgatni.

-Amint ez megtörténik garantálom hogy elveszít 10 tonna aranyat amit nem kaphat vissza.-mondta a Professor.

Denver nagyon ideges lett.

-A k*rva életbe...megmondtam, hogy nem játszhatja ezt a játékot.-suttogta idegesen.

-Fogd be még nincs vége.-szolt rá a Professor.

-Nem fogom be...

-Denver fogd be..!-Liszabon is rá szolt már.

-Fogjam be? Fogjam be? Itt térdelünk mind miközben egy puskát szorítanak a tarkonkhoz CSAK MERT HALLGATTUNK ERRE A BAROMRA!!

Tamayo lőtt 2-öt.

-Ezt a kettőt zárjátok el valahol máshol.-mutatott Tamayo Liszabonra meg a Professorra.-Denver...te leszel az első.

-Esküszöm a kisfiúnkra hogy kijutatlak titeket innen...-mondta majd kihullott egy könycsepp.

-Denver ne csinálj semmit.-mondta Stockholm.

Denver fel állt és Tamayora nézett aki intett hogy vigyék.

-Denver...-suttogtam és elsírtam magam.

20 perc telt el de Denver a lépcsőn jött le 3 katona kíséretével. Végignézett mindenkit majd rám. Sugtogva mondta hogy Szeretlek hugi majd Monikának hogy Szeretlek. Kiment azon az ajtón és őrizettbe vették.

-Ez vár rátok ha nem mondjátok el hogy hol az arany.-mondta Tamayo.


24 órája fogva tartanak minket és lövöldözéseket hallottunk.

-Ez csak egy kibaszott színjáték.-mondta Palermo.

-Vagy színjáték vagy most végezték ki a Professort.-mondta Manila.

-Biznunk kell benne, ha itt a Professor akkor ki fogunk jutni.-mondta Rio.

-Kicsit túl becsülöd a Professort.- mondta Matias.

-Gondolkodjunk csak pozitívan.-(Rio).

-Már megint ez a pozitivitás. Szerinted hány táruk van? Bár ha pozitívan kipróbálhatunk rajta egy jó kungfu fogást.-szólalt meg Bogota.

Még egy fél órát beszélgettek a pozitivitásról. Majd...

Fel állítottak minket. *Professor tárgyalt Tamayoval hogy mért engedjen el minket. De Tamayo adta a parancsot a rendőrnek.*

-Célozz!-mondta az egyik rendőr. 

Céloztak ránk.

-Tölts!

Betöltötték a tárat.

-10

Mindenki megijedt.

-9

-8

Bekönnyeztem és csak arra tudtam gondolni hogy itt a vége mindennek.

-7

Mindenki kapkodta a levegőt és várták hogy az életének vége legyen.

-6

-5

Össze szorítottam a szemem és elkezdett folyni mindenkinek a könnye.

-4

Hallottam hogy mindenki elkezdett enyhén sírni.

-3

Ránéztem Riora és egy könycsepp folyt végig az arcán.

-2

-1

Felordítottam meg Stockholm és Palermo.

Vége...

A lövések után betettek minket egy hullazsákba és egy guruló asztalra. Tamayo Kiállt mindenki elé és elmondta hogy a támadás befejeződött.

-Mivel az akció során erős ellenállást tanúsítottak likvidálni kényszerültünk a következő támadókat.

Denver mindent látott tvn és ennél a mondatnál fel állt  és közelebb ment.

-Anibal Cortez alias Rio, Santia Golopes alias Bogota, Hulia Martinez alias Manila, Matias Cano alies Pamplona, Milco Dragiz alias Helsinki, Réka Ramos alias Miami.-sorolta Tamayo.

Denver a nevemnél felodított.

-Monika Gastanbide alias Stockholm, Martin Belutti alias Palermo, Raquel Mirrio alias Liszabon és Serhia Marhina alias Professor.-folytatta.

Beraktak minket a katonai mentő autóba és elindultak. Útközben kicibzáróztuk a hullazsákot és felültünk. Igen megmenekültünk. 

*24 órával később*

Egy katonai reptéren voltunk ahol nem volt ott senki csal mi és a bandánk. Megérkezett egy kocsi amiből kiszállt Rio... odafutottam és megöleltem.

-Túl éltük...-mondtam neki.

-Túl bizony.-mondta és ölelt.

Rio oda ment a többieknek és nekik is köszönt. Hiányt éreztem... de megjött még egy kocsi. Denver volt az...Monika rögtön oda futott hozzá és átölelte én pedig elkezdtem örömömbe sírni. Mikor elengedték egymást rám nézett és elindult felém, oda futottam és felugrottam majd megöleltük egymást. Majd...elsírtam magam.

Nagyon jó volt megölelni a bátyám. Sírtunk... 

Mindanyian elindultunk a helikopter fele és beszálltunk. Mikor felszállt a gép  hirtelen mindenki elordította magát.

-EZAZZ!!SIKERÜLT!


Igen..végre szabadok vagyunk. Mindig van kiút vagy megoldás ezt ne felejtsétek el... Soha nincs olyan, hogy nincs megoldás mert van csak meg kell keresni. Ahogy ezt mi is tettük. Mindig emlékezz erre a történetre, hogy szedbe jutassa hogy nincs lehetetlen. Soha ne kérdőjelezd meg.

<33

A Nagy Pénzrablás /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang