Gözlerimi 5 yıldır farklı aylarda gelen, 1 yılda toplam 3 mektubu oluşturan bir olay örgüsü içinde buldum .
Her yıl gelen 3 mektup
Ve her mektubun yanında gelen bir adet karanfil
8 Şubat bir kutu içinde palyaço bebek
31 Nisan fotoğrafı çekilmiş uzun kirpikli yeşil bir göz resmi
23 Haziran gelen bir M harfi
ve her zarfın içinde farklı bir harf
5 yıldır gelen harflerin sürekli aynı
cümleyi oluşturması. . .
26 yıllık var oluş sancılarımım yeni depremleri oluşmaya başlamıştı bu gelen mektuplar sayesinde ...
Gelen tüm harfleri birleştirince yine o anlamlandıramadığım o cümleSİMRAN
Bana neyi anlatmaya çalışıyorlardı , kimdi bu zaten hafızamı kaybedip herşeyi ve herkesi sıfırlamıştı beynim , benliğim yok olma eşiğindeyken hayata tutunmaya çalışıyordum kendime .
Odamda kapının açılma sesiyle kafamı o yöne çevirdim . Gelen küçük misafirim Yarkın beyciğimdi . Ah benim küçük masum minyonum .
Bana kocaman gülümseyerek kollarıma atıldı . "Deniz yıldızım " kollarımdaki bedeni küçük ama kalbi kocaman çocuk adamıma sıkıca sarıldım ."Hoşgeldin minyoncuk "
"Eee hadi anlat bakalım neler oluyor ?" Gülümsedi kocaman bir nefes çekti ciğerlerine . "Aynı annem ve babam sürekli kavga ediyor ." gülenyüzü bu söylediklerini işittikten sonra düştü. "Hmm peki sen nasıl olmasını isterdin onlardan?" Elindeki ayıcığına biraz daha sıkı sarılıp hüzüne mahkum bırakılmış gözlerini bana çevirdi . Küçücük bedeninden" Artık annem de mutlu olsun mu ?" Kelimleri firar etti ruhunun derinliklerine arkasına bile bakmadan yol aldı kelimeleri . Bu sözler karşısında nutkum tutuldu . Küçücük bir beden ve kalp böyle bir şeyi istemek zorunda bırakılmamalıydı. Peki benim annem , babam kimdi , ya da var mıydı ?Aklımdaki düşünceleri beynimdeki büyük yeşil kutuya atıp rafa kaldırdım ve yarkına dönüp gülümsedim " herşey düzelicek ve annen çok mutlu olucak sana söz küçük minyonum. " Oturduğu yerden kalkıp yanıma ilerledi ve ona sımsıkı sarıldım ve onu ailesine teslim ettim . Yarın onlarla özel olarak konuşmak istediğimi bildirdim .Bu günlük klinikte işim bitmişti yeni yeni başlıyordum hayatımı yoluna koymaya ya da koyduğumu zannetmeye . Bu yılın gelen son zarfı ve karanfili alıp odadan çıktım .Arabama binip yan koltuğa zarfı ve karanfili koydum ve onlara göz ucu ile baktım 5 yıldır bana gelen zarflara , kutuya ve karanfilleri kimin gönderdiğini ve neden yaptığını bi türlü araştırmadım ya da benim bilmemi öğrenmemi istedikleri şeylerden hep kaçtığımı fark ettim beynim hafızamı infilak ettirmişti zaten herşey parçalanmış ve etrafa dağılmıştı parçaları birleştirmeye halim yoktu ...
Tam frene basıp yol alıcakken karanfilin yan koltuktan yere düşmesiyle onu kaldırmak için hamle yaptığımda karanfilin içinden düşen küçük kağıt parçasını fark ettim ve elime aldım.
Notta " Karanfiller bazen yanınca güzelleşir. Elindeki karanfili yakmayı dene M . İ . N ."Bu not beni afallatmıştı bu neydi şimdi .
Titreyen ellerimle arabadaki çakmağı alıp elime aldığım karanfili yakmaya başladım .
Ortama yayılan miski amber kokusu ciğerlerimi ferahlığa kavuşturdu bir nevi .
Bu olanlar canımı sıkıyordu bazı gerçekleri öğrenmek ve bilmek istiyordum ama içimdeki amansız ve derin bir korku vardı .Elimdeki karanfili pencereden atıp yola koyuldum sakinleşmem ve dinlenmem gerekiyordu bir an önce. Eve vardım ve kapıdan uçarcasına odama gittim . Hemen kendimi küvete atıp bir duş aldım ve aynada kendimi incelemeye koyuldum hep kendimi izlemeyi ve kendimi sevdiğimi sevdiğimi sık sık tekrarlardım . Çünkü kimse beni sevdiğini hiç söylemedi arada aklıma gelen küçük anılar bunlar ...
Üstümü giyinip odamdaki kitaplıktan Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu aldım ve okumaya başladım . Ruhum ne kadar acıyla sıvansada kalbimdeki çocuk hâlâ kafa tutuyordu bu kötülüklere. İçimdeki çocuğu hep korumak için savaştım.
Kapının çalmasıyla kitabı bırakıp aşağıya indim . Kapıyı açtım gelen kargoydu içimden gülümsedim hadi bakalım bismillah . Kargocudan kargoyu alıp teşekkür ettim ve kapıyı kapatıp koltuğa oturdum. Kutuyu açtım ve kalakaldım bugün arabada yaktığım miskin amber kokulu karanfil .
Slm kaldığım yerden devam ediyorum .💙
Umarım beğenirsiniz . Yıldızlara bakıp onlara dokunabilirsiniz. (Anladınız siz😂)
Yorumlarınızıda heyecanla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Mahali
Short StoryKalbimin ve aklımın düşmanlığının birbirlerinin cinayetlerine sebep olduğu bir 𝙎𝙪ç 𝙈𝙖𝙝𝙖𝙡𝙞 burası . Sen bu olay yerinin tek tanığı olarak bu hikayeye davet edildin.