Yeniden Başlangıçlar 🦋

47 9 1
                                    

Aşağıya iner inmez Çağın ile karşılaştım. Beni görür görmez  sırıtmaya başladı. "Aa melekler cennetten ankaraya mı transfer olmaya başladı? tüh be şansa bak ." Bende tebessüm ettim. ,deli çocuk.
O sırada Akşın merdivenlerde bizi izliyordu .Akşın " hayır bu çocuğu 10 kere atıp 1 kere mi tutmuşlar , oğlum  kesinlikle annem ve babam gen tasarrufu  yapmışlar  seninle bunun başka bir açıklaması  olamaz ya " dedi . Kardeş olmalarına rağmen çok farklılardı  zaten . Akşının  bu dediği ile üçümüz birden kahkaha atmaya başladık.
Çağın olayı idrak edince "oğlum  ne biçim abisin sen ya " dedi. Kahkahalarımın  arasından zor zahmet konuşup  "of çağın en çok da seni özledim ya" dedim . Oda öpücük atıp "bende minelciğim , hadi oturun sofraya tabi beni gömmen  bittiyse  abiciğim! " dedi . Akşın da sırıtarak  sofraya oturdu benim ile kahvaltımız  yapmaya  başladık , bende mavi kelebek çayımdan  bir yudum aldım  . " Sen bi başkasın be aşkım dedim ." Çağının  kahkahasıyla ona döndüm ve suratımı  ekşiterek " ben onu sesli mi dedim ya . Çağın " evet biraz öyle oldu min ama ağzının  tadını biliyorsun  aşkoo"  dedi .
Akşın
"tuzu uzatır mısın?çağın "  Çağın dudaklarını büzüp
"tuuuuz"  diye haykırdı o sırada  ikimizde ona bakakaldık.
Akşın sabır çeker gibi
"allah belanı versin kalk git sofradan puşt. "
Çağın masada istifini bozmadan oturmaya devam edince
" Eee  tuzu uzatır mısın dedin bende uzattım yaa of sana da yaranamıyorum  ama ."
  akşın  kalkar gibi yaptı ve o saniye çağın  uçtu bahçeye  doğru  , arkasından kahkahalara  boğulduk. Tam o sırada çağın  bahçenin kapısından  " of bebeğim  gibi görüşürüz " dedi bana  gülüp  akşın "sen hâlâ  orda mısın lan " demeye kalmadan  kendini arabasına  bıraktı ve ordan ayrıldı. Bende akşına  dönüp " bu atışmalarınıza  bayılıyorum ya dedim . O da gülümseyip " ne  kadar atışsakta ben de seviyorum keratayı, doyduysan kalkalım mı?"  Bende onu onaylayıp  hemen masadan kalktım  kapıya doğru ilerlerken  bana dönüp  " bugün evde kal istersen hem dinlenirsin  hııh  olur mu ? dedi. Bende " evde kalırsam düşüncelerle  boğuşurum kliniğe  gidip zihniyeti bozuklarla  boğuşiyim  belki birini düzeltirim   de dünya da biri daha insan olmayı öğrenir nasıl fikir ama ? "  dedim tebessüm  edip  " tabi psikolog hanımcığım  niye olmasın "  Dışarıya  çıkıp arabaya yöneldim oturup kemerimi bağladım  ve kocaman öptüm . " seni seviyorum orman gözlü kahramanım." 
Hafiften  kızar gibi yapıp " aaaaa şımarıyorum  ama haberin olsun sonra böyle şımarık bir abim var diye mızmızlanma  tamam mı ? Hevesle kafamı  sallayıp " hay hay efendim ." dedim ve yola çıktık  " eee akşın  beyciğim  buraları  görmeyeli  neler yaptınız bakalım? dedim
" aynı be minel işler güçler işte, şirketi ile uğraşıyorum çağını şirkete alıştırmaya  çalışıyorum  beyefendinin doğasına  tersmiş  plazalar  sanki başka türlü çalışıcak da plazalar ters diyor puşt ."
" Aaaa çağıncığıma  laf yok ama ." dedim
" tamam çağıncığına  bişey  demedim ." alınmış  bir edayla söyledi. Bende tebessüm edip "aaa aşkoomm senin yerin apayrı. "
Akşın " tamam bu kadar gevşeklik geldik zaten kliniğe çıkıştı seni alırım. "
Kafamı olumlu anlamada salladım  ve arabadan indim ve kliniğe  girdim . Kapıya yaklaştım  ve içeriye girdim ve Belin ile göz göze  geldik ufak çaplı bir şok yaşadı. Yanıma yaklaştı  gözleri  dolu dolu 
"sonunda döndün haa benliğin  ile  imzaladığın  ateşkes baki  olur umarım yüzün hep gülsün çiçeğim  ."
Deyip boynuma atladı bu dediklerine  tebessüm edip sımsıkı  sarıldım.  " koca 5 yıl  5 nerelerdeydin  sen offf " güldüm "aaa abartma canım hem ne güzel özledin işte beni sende ."
Ondan ayrılıp  odama  doğru ilerledim odama girince  beni selamlayan karanfil  kokusu ile ciğerlerim yıllarca esir düşmüş bir mahkumun gökyüzünü  görmesi gibi bayram ilan etti için de. Koltuğuma  yaslanıp kafamı geriye doğru attım, özlemiştim kafamın içindekilerin hüküm sürmeyi bırakıp tamamen egemenliğime  kalmış  aklımı sakince  lehime  çekip onu düşünüyordum  artık.
Ben herşeyden ve herkesten önce kendimi özlemiştim ,kendi  benliğime hasrettim  o hayat dolu kıza mesela, ama o kız kapatıldığı  hüzün mahseninden bütün yaralarını  sarıp kahkahalarla  oranın  duvarlarını  yıkacaktı kendi için var olacaktı artık ve o küçük kız

YENİ BAŞLANGIÇLARA

dedim içimden 

YEPYENİİ  BAŞLANGIÇLARA hemde .

  

    🦋3 bölümden  herkese selam umarım yazdıklarım beğenir ve hissettirmeye  çalıştırdıklarımı  hissedersiniz...

UMARIM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLUR

                 göηℓüηüz  göк σℓѕυη
                               ✨

Suç Mahali Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin