bölüm 4, fake love ilişki bizimkisi

710 47 18
                                    

🎟

arkamdan yürüyen sunwoo'ya döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arkamdan yürüyen sunwoo'ya döndüm. "benimle gerçekten geliyor musun? yalan ya da şaka değil, değil mi?"

"hayır," dedi sessizce.

"ciddisin?"

"araba alma konusunda ciddiysen evet." dedi yüzüme bakmazken, "ciddiyim. sadece 1 ay."

kafasını sallayıp gülümsediğinde koluna girdim ve onu sürüklemeye başladım. "nereye gidiyoruz?" dediğinde sadece gülümsedim ve onu cevapsız bıraktım.

"no sumi, nereye gidiyoruz?" dediğinde gözlerimi ona çevirdim.

"bi sus adam. gerçekten mutluyum şu an, gidiyoruz işte. beni takip et yeter." dediğimde dudaklarını birbirine bastırdı ve konuşmayı bıraktı.

onu sıradan bir aksesuarcıya getirmiştim.

"ne alsak?" dediğimde anlamazca bana baktı. "sevgilimle çift eşyası almak istemiştim hep."

"bir sürü sevgilin oldu." dediğinde gözlerimi devirdim. "ama hiçbiri bana böyle bir şey almadı." ellerimi bilekliklerde gezdirdim, güzel bir şey yoktu. beğenememiştim.

"saat alalım." dedim sondaki rafı göstererek. "aynı saatten mi alacağız?"

"evet, yoksa insanlar çift eşyası olduğunu nereden anlayacak salak."

"peki." diyerek saatlere bakmaya başladı, gri renkte sade bir saat bulmuştu, ben de aynısından almıştım.

onun tarzına da güveniyordum, seçimlerine de. gerçekten her işi o kadar iyi yapmayı nasıl başarabiliyordu ki.

°

"şimdi nereye gidelim?" dedim heyecanla ama o hevesli görünmüyordu.

"eve."

bir şey demedim, sadece onu takip ettim. "senin evin o tarafta." dediğinde umursamadım ve arkasından onların evine girdim.

kendini yatağına attı, etrafa baktım. "ne kadar temizsin sen öyle." etraf karmakarışıktı. "dokunma hiçbir şeye, sonra toplayacağım." dediğinde gözlerimi devirdim ve yatağının yanındaki koltuğa oturdum.

çantamdan kâğıt ve kalem çıkardım.

"gel buraya."

"ne var ya?" diyerek yataktan kalkıp yanıma oturdu. "fake love bi ilişkimiz olduğu için kurallar gerek." dedim gülümseyerek.

"kural 1 : okulda birbirimize takma isimle seslenelim." dediğimde bana deliymişim gibi baktı.

"bana nasıl seslenmek istersin?" düşündü. uzunca düşündü.

sunwoo | shut upHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin