bölüm 11, susma

531 48 15
                                    

🎟

"jaerinnnnn," kollarımı açıp zayıf kızı kucakladığımda juyeon bana tip tip baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"jaerinnnnn," kollarımı açıp zayıf kızı kucakladığımda juyeon bana tip tip baktı."ne oldu?"

"sunwoo." dediğimde burnumu çektim. "bomi'yleydi." tekrar burnumu çektim.

jaerin eliyle sırtımı okşadı. "bomi sunwoo'yu öptü." dediğimde ikisi aynı anda sinirlenmişti.

"sikerim ben bu kızı." diyen juyeon'u aldırmadan jaerin'e sarılmayı sürdürdüm. "jaerin, benimle yatsana bugün." diyerek onu odaya sürükledim.

montumuzu çıkartıp ikimiz de pijamalarımızı giyip yatağa yatmıştık. yanımda yatan jaerin'i izledim. "sövmek istiyorsun değil mi?" dediğinde onu izlediğimi anlamış olmalıydı.

sırtüstü yatıp üstteki ranzaya döndüm. "hayır. seninle yatmak beni mutlu hissettiriyor."

kollarımı etrafına sardım ve en yakın arkadaşımı hapsettim. "sıcacıksın, bebişim."

"uf uyu hadi." dediğinde gülümsedim ve gözlerimi kapattım.

keşke bomin ile buluşmasaydım.

°

"gyeongbok sarayını gezdikten sonra sizi serbest bırakacağız. ama yarın sabah yola çıkacağımızı unutmayın. otele geç dönmeyin." öğretmenin bağırmasıyla younghoon'un yanına gittim. "pişt. benimle gezsene."

kafasını sallayarak benimle geldi. "sunwoo'yla gezmiyor musun?" dediğinde gülümsedim,"trip atıyorum."

"sadece trip mi atıyorsun?"

"kurcalama bıcırık, hadi gezelim." diyerek koluna girdim ve onu sarayın önündeki lokantaya soktum. "choi chanhee ile çıkıyor musun?" dedim gülümseyerek ve bu soru onun öksürmesine neden olmuştu, "hayır?"

"ama senden hoşlanıyordu."

"jiyoon muydu neydi o kızla geziyor hep." dediğinde dudaklarını büzdü. ben de onun gibi dudaklarımı büzdüm, üzülmüştüm.

gelen bildirim sesiyle telefonunu kontrol etti, "sunwoo seni arıyor sanırım." dediğinde gözlerimi devirdim.

"sakın söyleme seninle olduğumu. birlikte gezelim, eğlenelim bugünlük."

kafasını salladı ve telefonunu bıraktı. japchae sipariş etmiştik. çubuklarını heyecanlı bir şekilde açtı, ikimizde en çok bunu seviyorduk. "bugün ben ısmarlarım." dediğimde ağzında yemek olduğu için eliyle çarpı işareti yaptı.

"ben ısmarlarım işte. benimle gezmen bile bana aşırı iyi geldi."

"sunwoo ile sorun var değil mi?"

sunwoo | shut upHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin