bölüm 6, notebook izlerken ağlayanlar bot

665 51 52
                                    

🎟

"ya sıçıcam ağzınıza, alt üstü imzalayıp getirin dedim kağıtları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"ya sıçıcam ağzınıza, alt üstü imzalayıp getirin dedim kağıtları. onu bile yapamayacak kadar aptal mısınız? ne diyeceğim ben müdüre, çok kusura bakmayın bizim arkadaşlar otistik mi?"

geziye gelmek için gereken kağıdı 30 kişilik sınıftan tam olarak 18'i getirmemişti.

şükürler olsun ki sunwoo'ya zorla imzalattırmış, gece kanıt olarak fotoğrafını istemiştim.

bomin sinirli sinirli kağıtları toplarken jangjun bomin'i alaya alarak güldü.

"sen gelme geziye allahın cezası." diyerek yine de jangjun'un kağıdını alan bomin'e gülümsedim.

son olarak benim kağıdımı nazikçe aldı, gülümsedi ve sınıftan çıktı. "o sana güldü mü?" dedi sunwoo. "ben ona güldüm." dedim sessizce.

"vayyy, aldatılıyorum."

"ne saçmalıyorsun oğlum?" diyerek kafasına vurdum. "bomin'e gülümseme bir daha." dediğinde dalga geçerek söylendim. "peki peki."

"çocuk resmen gülüşüne aşık oldu."

"gülüşüm o kadar güzel mi?" dedim yüzümü yanına yaklaştırırarak, "evet." dedi sessizce sonra da orta parmağını yüzüme doğru çıkarttı.

"ölmek mi istiyorsun?" diyerek el hareketi çekip kaçan sunwoo'nun arkasından koşmaya başladım.

°

yaklaşık 3 tur okulun etrafında sunwoo'yu kovaladıktan sonra bahçedeki çardakta oturan juyeon ve diğerlerinin yanına oturdum.

sunwoo ise halinden memnun bir şekilde sırıtarak karşıma oturdu. nefes nefeseydim, yanaklarım kızarmıştı.

"gözlerini oyup davul çalarım onlarla oğlum. ayağını denk al." dedim sinirli gözlerle.

"ay çok korktum." diyerek koşmaktan kızarmış olan yanağımı sıktı.

"ne kadar güzel bir ilişki öyle, birbirinizi her an gebertebilirsiniz gibi." dedi changmin danonesinin kapağını yalarken.

elinin altından danonesini çaldım. her zaman changmin'in bir şeylerini çalıyordum, çünkü zevkli çocuktu.

"YA O BENİMDİ?"

deja vu.

"BANA NE ARTIK BENİM."

"SUMİ VALLA DÖVÜCEM SENİ." dedi danonesini önüne çekerek, cipsi danoneye bandırdı.

"napıyosun ya? içim dışıma çıkıcak." dedi juyeon sinirle. "öyle güzel oluyor ama--" diyerek changmin'e hak verdim, böylelikle danonesinden biraz alabilmeyi başarmıştım.

sunwoo | shut upHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin