bölüm 9, düğün

605 52 5
                                    

🎟

"sevmedim bu kıyafeti ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"sevmedim bu kıyafeti ben." sunwoo'ya kıyafet beğendirmek mi? camdan atlamayı tercih ederim.

"çirkin miyim?" dedim üzerimdeki mavi kısa elbiseye bakarak. "sen güzelsin, elbise kötü."

bütün kısa elbiseleri böylelikle elemişti. açık sarı, dizlerimin altında duran elbiseyi görünce alkışlamıştı. "bununla mı gideceğim? düğüne?" dediğimde güldü. "aslında önü daha kapalı olsaydı--"

onun bu kadar dar görüşlü olduğunu düşünmemiştim ama kış olduğu için ağzımı açıp laf da yapamıyordum.

"bu düğün niye kışın ortasında?" diye çemkirdiğimde o gayet rahat görünüyordu. "üşüyebilirsin, böylelikle açık giyinmezsin."

"istersen okul formasıyla gideyim."

"olur mu?" kafasına sertçe vurup tekrar kabine girmiştim, açık mavi ceket ve onunla uyumlu olan eteği giyip tekrar çıktığımda bu sefer kısa olsa bile bir şey demedi.

"buna da bir şey deseydin ağzını yırtardım."

sıra ondaydı. kabine girip üzerinde takım elbisesiyle çıkmıştı. giydiği her şey yakışıyordu. ikincisini giydiğinde kaşlarımı çattım. "birincisi ile bunun ne farkı var?"

ikisi de siyah gömlek, siyah ceket ve siyah pantolondan oluşuyordu. yani tamamen siyah.

"kravat çizgili ve ceketin omuzları farklı."

"baya farklıymış."

bu sefer o bana sinirli gözlerle bakmıştı. "beğenmedim." dedim yalan söyleyerek ve tekrar kabine girmesine neden oldum.

bu sefer kravatı hafifçe açık bir şekilde gelmişti ve beyaz gömlek giymişti.

sıradandı ama olağanüstü güzel, mükemmel, yakışıklı, tatlı, havalı. her neyse işte güzel olan bütün tabirlere uyuyordu.

"güzelmiş."

"baya etkilenmişsin gibi." dedi yanağıma işaret parmağı ile dokunarak."alakası yok. alıp gidelim."

hepsinin parasını ödedikten sonra bu sefer ikimiz de yollarımızı ayırıp kendi evimize gitmiştik.

°

"düğününüz var değil mi?" dedi jaerin nefesini dışa vererek. "salı günü müydü?"


"bomin niye ortalarda yok?" dedi youngjae sessizce. "ne bileyim." sunwoo sinirle cevap verip sütünü içmeye devam etmişti. kesinlikle bomin'le araları bozuktu.

"bu arada siz bir şeyler yaşadınız değil mi?" dedim gözlerimi juyeon ve jaerin'e dikerek. "ne? hayır." ikisi aynı anda reddettiğinde gözlerimi kısarak baktım.

sunwoo | shut upHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin