🎟
sunwoo okulun merdiveninden çıkarken arkasından koştum ve ellerimizi birbirine kenetledim. etrafa baktı meraklıca. "kimse yokken bile el ele mi gezeceğiz?" gülümsedim. "evet."
el ele merdivenleri çıkarken söylendim, "benimle el ele tutuşmaktan bu kadar mı nefret ediyorsun?"
"hayır ya." dediğinde gözlerini kaçırdı,
"sınıfa gidelim, sonra kafeteryaya gidelim, kesin kahvaltı yapmamışsındır." annem gibi davranması arada sırada sinirimi bozsa da iyi biriydi, yani en azından bana karşı."best couple teşrif etmiş." dediğinde jaerin'e baktım, ellerini çenesinin altına koymuş hayran gibi bakıyordu.
"best couple, şu sevgilin olmadığını iddia ettiğin juyeon adlı şahıs ve sensin ama sen bilirsin."
juyeon bana baktı. "ne demek sevgilisi değilim?" ne yaşamışlardı, bilmiyordum. "sevgilim misin?" dedi jaerin sessizce, juyeon boş boş baktı "değil miyim?"
"öyle misin?"
"mal mısınız? sikicem ha sevgilinizi." changmin sinirle söylendiğinde ikisi birden sustu. sanırım biraz sinirliydi.
jaerin juyeon'un yanından ayrılıp hyunjoon'un yanına oturduğunda yoojun'un gözleri hyunjoon'a, juyeon'un gözleri ise jaerin'e dikkatlice baktı.
yaz dizisi mi ne bu?
"geziye gidenler, yarına kadar önünüze bıraktığım formu doldurup gelin."
sınıf başkanı bomin'in dediği kâğıdı çantama koydum ve sunwoo'ya baktım, çünkü kağıdı umursamazca çantasına sıkıştırmıştı. "geliyorsun değil mi?"
"sıkıcı oluyor genelde, gelmem." dudağımı büzdüm ve üzgün bir şekilde ona baktım. fazla duygusal rolüm pek bir işe yaramamış gibiydi. sunwoo zaten beni pek sevmezdi.
"kim sunwoo," dedim sessizce, "oraya gidip tek başıma mı kalacağım?" dediğimde jaerin'e baktı.
"o da geliyor işte. best friendin."
"juyeonla gezip beni satar o." ellerimi yanağının iki yanına götürdüm. "bir kez gelsen olmaz mı?" gözlerimiz buluştuğunda yutkundu.
bir şey demek istedi ama sonra tekrar gözlerime baktı.
"b-bilmiyorum."
changmin ve diğerlerinin bizi izlediğinden emindim. "ne bu? ortalık yerde flörtleşme mi?" sesin sahibini tanıyordum. choi chanhee.
"bir de öp istersen."
"benim erkek arkadaşım, istediğimi yaparım?"
"sanki gerçek erkek arkadaşınmış gibi." diyen chanhee'ye döndüm, "ne demek istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunwoo | shut up
Fanfic❝bana dudaklarını ver bebeğim, böylece çenemi kapayacağım.❞ bxg 🎟 nosumix'e aittir.