bölüm 12, yoruldum sumi

576 48 23
                                    

gezimizin üstünden bir haftaya yakın geçmişti, bu süre zarfında sunwoo'yu nerede görsem kaçmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gezimizin üstünden bir haftaya yakın geçmişti, bu süre zarfında sunwoo'yu nerede görsem kaçmıştım. zaten kaçmasam da benimle ve diğerleriyle konuşmuyordu.

"DREAM OF YOU ALMOST EVERY NIGHT! HOPEFULLY I WON'T WAKE UP THIS TI--"

"ağzını kapar mısın yoksa ben boğarak kapatayım mı?" hyunjoon sinirle haknyeon'a bağırdığında korkmuştum.

"ne bağırıyorsun çocuğa, şerefsiz?" dediğimde hyunjoon bana baktı ve telefonunu gösterdi.

"yoojun ve sunwoo içki içmeye gitmiş. birlikte." dediğinde endişeli gözleri beni buldu.

"ee?" dedim gülerek. "sevgilinin seni bırakmasından mı korkuyorsun?"

sonra da ekledim. "endişelenme sunwoo gay değil."

"nerden bilebilirsin nERDEN?" diye çıkıştığından gözlerimi devirdim. "hadi sunwoo gay değil diyelim, ya yoojun ona aşık olursa."

"mantıklı. ama bana ne?" diyerek haknyeon'un saçlarıyla oynamaya devam ettim. yumuşacıktı.

"ya deliricem sumi. niye içki içiyo bunlar?"

"ya ne biliyim allahın gerizekalısı. belki çocuğu üzmüşsündür o da içmiştir."

"kavga etmiştik."

"aferin." dedim sırtımı arkaya yaslayarak. "benim içmem gerekiyorken sunwoo içiyor."

gözlerini üzerimde gezdirdi. "ne yaptı?"

"bir şey yapmadı." dedim sessizce ve telefonuma gelen bildirime tıkladım.

°
kim sunwoo 27 cevapsız çağrı

kim sunwoo × no sumi
açılmamış 72+ mesaj

sunwoo:
sumi
sumi
S
U
M
I
s
u
m
i
SUMI
sumii

s

unwoo:
neredesin

sunwoo:
yemek yedin mi

sunwoo:
beni ozlemiyor musun

sunwoo:
ozur dilerim

sunwoo:
seni seviyorum

sunwoo:
ben
nefret ediyorum
her seyden
gercekten
en cok da kendimdeb
sana dha iyi bi aciklama yapmam gerekirdi

sunwoo:
ne yapmam gerek
ablana verdigim sozu yerine
getiremiyorum

sumi:
k

apa ceneni
sana o kadar sans tanidim
agzini acip hicbir sey demedin

sunwoo:
bana dudaklarini ver
boylelikle cenemi kapayacagim
ve sessiz olacagim
soz

sunwoo | shut upHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin