3

566 17 0
                                    

Трето правило: Думата на татенцето ти е закон и ако се помолиш можеш да получиш това, което искаш.

-Татенце искам още един шоколад!- заинати се малкото момченце.
-Джимин взе много сладко!Взех ти и мочи, стига ти толкова!- каза Юнги и погледна към мъника си, който бе свел глава.
-Татенце, моля те, искам още сладко!- промърмори мъника.
-Джимин, не може!- скара му се татенцето му.
Джимин сведе глава недоволно. Наистина не му харесваше, че татенцето му му отказва.
-Джимин, сърдиш ли се?- прошепна Мин.При мисълта, че малкото му момченце му се сърди сърцето му се смекчи.
-Миличък, избери си каквото искаш, татенцето ти има цяла компания и много пари.- прошепна меко Мин.
-Не татенце, не искам да си харчиш парите заради мен, аз съм лигав и нахален!- прошепна тъжно малкото момче.
-Чим погледни ме!- прошепна студено Юнги, ядосан от думите на малкото си момченце.
Момченцето вече плачеше тихичко, затова не вдигаше глава.
-Джимин погледни ме!- повиши тон Юнги.
Розовокоското се стресна от тона на татенцето си и вдигна глава. Сърцето на Юнги се сви като видя сълзичките по бузките на бебето му.
Бузите на Джимин бяха станали червени от плача, а очите му блестяха от сълзите.
-Слънце за какво твоето татенце работи?!- попита строго Юнги.
-Татенцето работи за да има всичко, което котенцето му иска.- прошепва Джимин.
-Тогава какво иска котенцето ми?- усмихна се миличко Юнги.
-Вече нищо.- сведе отново глава.
Мин се отказа да се бори и изсипа телия щанд шоколади, чипсове и взе няколко безалкохолни в количката.
-Татенце това е много..- малкото момче бе прекъснато от устните на големия.Мин перфектно знаеше, че само така може да затвори устата на своето малко момченце.Щом се отделиха Джимин сведе глава засрамено.Червенината си намери път по лицето му и това хареса на Юн.
-Скъпи, днес прибавяме ново правило и то е...Думата на татенцето ти е закон и ако се помолиш можеш да получиш това, което искаш.- усмихна се на малкото момче.
-Да татенце.- прошепва засрамено и тръгна след татенцето си.Купиха още доста неща след, което ги платиха и тръгнаха.

Daddy's princess and daddy's rules Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ