2

628 26 0
                                    

Второ правило: Не стой гладен, дори да се смяташ за дебел.

-Татенце искам още сладко!- измънка малкото момче.
-Джимин това е вторият ти шоколад!Не може повече!- каза категорично Мин.
-Но татенце!Искам още сладко!- заинати се.
-Джимин...- бе прекъснат от къркоренето на коремчето на малкия.
-Джимин защо не ми каза, че си гладен?Щях да спра с работата и да ти направя нещо!- скара му се Юнги. -Но аз не съм гладен!- отрече малкото момче.
-Джимин пак ли започваш?!Кога яде за последно?!Днес си върна храната, защо?Пак ли искаш да припадаш от глад?!- скара му се голямото момче.
-Последно ядох вчера вечерта, върнах си храната, защото не бях гладен и не татенце, не искам да припадам, не искам да те притеснявам...- прошепна мъника и сведе глава.
-Мъниче защо гладуваш отново?Ти имаш слабо и добре оформено тяло, дори стилистката ти каза, че имаш талия близка до женската!- повдигна му главата и го погледна.
-Не лъжи татенце!Виж колко съм дебел!- възпротиви се малчото.
-Джимин, татенцето ти никога не лъже и също сега наруши едно правило, кое е то скъпи?- попита.
-Не стой гладен, дори да се смяташ за дебел.-прошепна малкото момче и сведе глава.
-Миличък мисля, че ти си най-прекрасното същество на света, много те обичам!Наистина много те обичам и те харесвам какъвто си, не искам никой друг.Искам само теб.
Защото дори да си дебел, какъвто не си аз не гледам външния вид скъпи.
Харесах сладкия ти характер, добрата ти душа, която е готова да помогне на всички.Харесах доброто ти сърце миличък и за мен няма значение колко тежиш, няма значение как изглеждаш, искам те такъв, какъвто си. Миличък не искам да гладуваш, защото последния път, когато припадна от глад се изплаших много, че мога да те изгубя, а последното нещо, което искам на този свят е да те изгубя миличък!- прошепна голямото момче.
-Добре татенце, не искам да те плаша.- проплака малкото момче.
-Не Джимини, моля те не плачи! Не искам да плачеш, заради мен, наистина съжалявам!- прошепна Юнги.
-Обичам те татенце!- проплака Джимин.
-И аз малчо!- прегърна го.

Daddy's princess and daddy's rules Donde viven las historias. Descúbrelo ahora