Capitolul 1

11 0 0
                                    

Cine ma pus pe mine sa merg la petrecerea Simonei :< Singurul lucru interesant de acolo a fost cearta sarbatoritei cu Frenk "). A am uitat sa ma prezint, eu sunt Deni am 19 ani si am intrat de curand la facultatea de bisnis. Trecutul meu e un subiect deja inchis asa ca mda.

Acum hoinaresc singura prin parc la ora 2 cu o tigara aprinsa si lumina telefonului. Ca sa intelegeti cat de frig imi e, sunt imbracata cu un top negru strans cu doua snururi in jurul abdomenului. Asa e modelul nu am ce face. Si niste pantaloni largi de trening tot negri, iar norocul meu consta in hanoracul de pe mine cu gluga, e adevarat ca nu il tin inchis si probabil daia inchet de frig dar asta e.

AAAAAAA, FUCK!!

Asta sunt eu si scuze ca v-am spart urechile dar am ramas fara baterie la telefon. SUPERB! Oricum nu ma asteapta nimeni acasa *(

In intunericul mirobolant de afara hotarasc sa ma asez pe o banca. Probabil voi ingheta pana dimineata dar asta e. Deodata aud un zgomot din spatele meu. Super sa fiu violata imi mai trebuia. Totusi prefer sa nu ma misc, poate imi va fi ascunsa prezenta. De geaba "( Simt doua maini pe umeri mei si un barbat care se aseaza langa mine pe banca. Cea mai tare zi °_°
Cel de langa mine a vrut sa imi traga hanoracul dar, la cat de frig imi era cand i-am tras o palma l-am dat cu capul de banca, presupun, asa sa auzit. Am inceput sa fug in intuneric ajutanduma uneori de luminile putinelor masini care mai treceau. Erau in spatele meu ii auzeam injurand. Unul s-a impiedicat picand pe jos, dar celalalt tot ma urmarea.

Nu mai aveam aer de atata alergat asa ca am hotarat sa ma opresc. Daca ma prinde il bat mar ;). A ajuns in fata mea presupun. Nu ii vedeam decat o particica de corp cu ajutorul lumini micului felinar de pe bulevard. Celalalt a ajuns mai tarziu plin de sange in genunchi. Nu pareau ametiti sau asa cred, daca au putu sa tina pasul cu mine atata. A venit spre mine cel ranit dar nu a apucat sa ma apuce de tricou ca i-am bagat un pumn in fata. Celalalt a venit spre mine, dar s-a ferit.Acum asteptam sa fiu violata. Nu plang, nu tip. Ceva anormal, dar tot o faceam o data ce conteaza daca sunt violata, nu o sa planga nimeni .

Dintr-o data cel din spatele meu dispare, celalalt venea spre mine si i-am mai dat un pumn de data asta de l-am dat pe jos. M-am intors si am vazut o silueta inalta de baiat. Era cu un cap jumate mai inalt ca mine.
?:,,Ou papusa, sti sa dai cu pumnul!"
D:,,Mersi ca mai salvat sau in fine. PA!" i-am raspuns apoi mi-am pus gluga in cap si am dat sa plec, dar m-a prins pe mana.
?,,:Hey, esti bine?"
D:,,Daca vrei sa ma f*ti tu nai decat dar trebuie sa ajung acasa. Dute si tu la o c*rva"
?,,: Eu nu am vorbit urat cu tine. Vrei sa te duc acasa?"
D:,,Nu, ma descurc. Mersi, dar nu iti fa griji pentru o umbra. Nimeni nu isi face! Urmeazale exemplul!" apoi am plecat.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum