capitolul 17

1 0 0
                                    

18+


,,Dragule vreau un pupic adevărat!" Acesta își scoate cu grija capul din parul meu, și eu ma ridic de pe umărul lui. Se uita atent la mine lipindusi fruntea de a mea. Imi studiază trăsăturile fetei în timp ce îmi mângâie obrazul. Nu pot rezista sa ma uit la buzele lui parca dorindu-mi sa le simt cât mai repede. Mana lui se oprește din mângâiat și privirea asupra buzelor mele cărnoase. Se mai uita o data în ochii mei parca vrând sa ii dau acordul de a navali asupra lor. Clipesc ușor din ochii aprobandul și acesta își apropie ușor buzele de ale mele. Așteaptă sa fac eu primul pas, Ce nesimțit. Imi înfășoar mâinile după gatul sau atingandui parul. Ii împing capul pana când ajung buzele noastre lipite. Ma săruta gingaș cerând acordul sa între în lăcașul meu. Deschid încet gura acesta introducandusi limba.
Dansul limbilor noastre transforma acest sărut din unul gingaș în unul sălbatic. Ma ridica incet lăsându-și capul pe spate. Ma sprijin în genunchi pe canapea jucanduma în parul lui și în același timp tragandul mai aproape. Acesta își plimba liber mâinile pe corpul meu. Fiecare atingere imi face sângele sa fiarbă. Mâinile ii coboară ajungând la picioarele mele. Face cerculețe cu degetele și lini. Isi introduce mâna sub rochia mea și strânge ușor de fesa mea stânga, cea ce ma face sa gem și sa îl trag de par. Desprindem sărutul din lipsa de aer și îmi șoptește.
M-,,Nu aici..hai acasă."
D-,,Si cu Ema ce facem?" Se ridica ușor de pe canapea punându-ma jos.
M-,,O iau eu ca sunt cu mașina, tu Vino cu motocicleta." O ridica încet pe fetita și ieșim din club pe usa din spate. Trec pe la Trex și ii urez noapte bună. Apoi ma urc pe motor.

Am ajuns acasă o data cu Marko. O ducem pe Ema în camera ei și amândoi intram în camera lui. O camera bazata pe negru. Ma prinde de mana și se arunca în pat. Ma descalt și ma urc peste el. Ne continuam sărutul, el deschizându-mi cu grija rochia. Ma prinde de mijloc și ne răsucit în asa fel încât el a ajuns deasupra mea. Imi trage rochia în jos aruncândo prin camera și la fel face și cu dresurile. Când îmi ridic privirea în sus dau de o oglinda. Tot tavanul lui e o oglinda. Ma uit la el incruntata și îl vad cum da din umeri. Ma ridic și îl ajut sa se dezbrace,rămânând doar în boxeri. Bărbăția lui era deja întărită, mai avea umpic și rupea bucata de material. Asa de tare s-a excitant? Ma întinde pe spate sarutandu-ma. Coboară încet lăsându-mi săruturi umede pe gat. Coboară din ce în ce mai jos trăgând de breteaua sutienului meu. Pana rămân fără el și îl vad cum zboară prin camera. Imi ia sfarcurile deja întărite în gura și se joaca cu ele,cea ce ma face sa gem. Se pare ca e satisfăcut de reacția mea pentru ca ii simt gura arcuinduse într-un zâmbet. Coboară cu săruturi din ce în ce mai jos, mana lui încă masandu-mi sânul. Ajunge la feminitatea mea și își ridica capul intorcanduse iar la fata mea. Începe sa ma sărute in timp ce mâinile lui se joaca pe corpul meu înfierbântate. Una croindusi drum sub ultima bucata de material rămasă pe mine. Tresar la atingerea mâini lui reci cu feminitatea mea. Încerc sa strâng picioarele din instinct dar acesta își așează genunchiul parca citindu-mi miscarea iar celalalt picior îl prinde cu mana. Oprește sărutul din lipsa de aer și întreba.
M-,,Ești virgina nu e asa?" fata mea instantaneu se înroșește și întorc capul. Acesta imi da drumul la picior și îl prinde.,, Nu e nimic, sunt mândru ca voi fi primul" nici nu apuc sa răspund ca îmi acaparează buzele. În momentul în care vede ca ma relaxez își introduce un deget în mine cea ce ma face sa scot un mic țipat. Imi infasor mâinile în jurul gatului sau și continui sărutul încercând sa uit de durere. Începe sa își miște degetul cea ce îmi creaza plăcere. Gemetele mele din ce în ce mai dese ne întrerupe sărutul. Acesta se ridica și încearcă sa își dea jos boxeri cu o mana. Ii vad încercarea nereușită și ma ridic cu greu. Mare prostie. Plăcerea creste cu cât ma îndreptam mai mult. Zâmbetul lui pervers îmi face obraji sa ia foc și mărește viteza. Cu greu ii dau boxeri jos din cauza placeri și ma arunc din nou pe spate. Acesta își scoate mana, potrivindu-si bărbăția la intrare. Se apropie de urechia mea și îmi prinde lobul în gura sugandul.
M-,,Ești gata?" îmi șoptește. Dau aprobator din cap si intra. Durerea ma sfâșie. Nu credeam ca va durea atât. Acesta nu face nici o mișcare, ma lasă să ma obișnuiesc. Sta cu capul deasupra mea privindu-mă atent. Strâng de cearșaf încercând sa imi înghit țipetele. Imi las capul într-o parte dar acesta ma prinde de bărbie.
M-,,Deschide ochii, uitete la mine." Fac cum îmi spune si lacrimile încep sa curgă. Le șterge cu degetul mare și ma anunță că incepe sa se miște. Imi ia mâinile și mi le așează pe spinarea sa. Ma săruta grijuliu mărind viteza. ,,Nu o sa mai doară mult" și avea dreptate, plăcerea începea sa imi invadeze corpul. Gemetele ne uitând sa apară. Viteza creștea și camera se umplea de placere.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum