Pov Deni
Ma trezesc fara Marko langa mine. A trecut o saptaman de la incidentul cu venele. Si pot spune ca NU MA LASAT O SAPTAMANA LA SCOALA!!! , iar acum a disparut!?
Este luni asa ca ma imbrac in uniforma •_•
Pt. Ca ne-a pus sa ne cumparam uniforme! Si am dat 100 de lei pe ea. PE O CAMASA PESTE BURIC, O FUSTA IN CAROURI ROSI SI O CRAVATA !! gusturi ciudate are directorul asta.Ajung la facultate si il vad pe Marko cu panarama din prima zi. Vreau sa ma duc spre el sa o zbor pe tarfa aia dar cand ma observa intra in scoala. Ciudat dar prefer sa nu bag in seama. Intru in facultate si parca toti se uita la mine. Ar fi si normal, a doua saptamana de facultate am lipsit. Acum trebuie sa recuperez tot. In clasa nu am nici o prietena, ce pana mea sa am prieten. Cine sar uita la o schiloada cu un hanorac negru( ca sa nu mi se vada camasa) si fusta. Mai am si gluga in cap. Ma asez in ultima banca si dau explicati dirigintelui de ce am lipsit o saptamana. Logic ca acum toti ma cred si mai nebuna!! Superb ●_○
Vreau sa ies din curtea scoli dar ma opreste cineva. Cand ma intorc il vad pe tocilarul de la mine din clasa. Ce mai vrea si asta?
D:,,Ai patit ceva?"
?,,:N-nu ai nevoie de l-lectile de saptaman trecuta...." cand ii aud intrebarea incep sa sar in sus de fericire. Baiatul se da putin in spate si se uita uimit la mine.
D:,,Normal ca ma nevoie....Aaaa"
N:,,Nath..."
D:,,Nath! HAIDE!!" Il trag dupa mine pana la o trecere si apoi il informez ca mergem la mine acasa.Cum ajung in apartament il caut cu privirea pe Marko dar nicaieri. Pana la urma nu e legat de mine...desi.... N-nu, nu conteaza. Il poftesc pe Nath in apartament si incep sa transcriu lectile in timp ce el face temele.
Nath e un baiat blond cret cu ochi albastri imbracat intr-un tricou larg alb peste care are un hanorac aceeas culoare si pantaloni de la uniforma. Chiar imi place stilul lui, dar nu cred ca are prea multi prieteni, fiind tocilarul clasei.
Peste 5 ore...
D:,,DAR DACA NU INTELEG!!! E 11 NOAPTEA CO@IE CUM VREI SA INTELEG. ACUM MA DUC SA FUMEZ O TIGARA SI MA CULC LASA-MA DRACU!"
Cam asta a fost mica mea criza de nervi. Chiar nu inteleg la mate si Nath imi explica de 1 ora. Ma duc pe balcon sa fumez o tigara si mai trag din cand in cand cu ochiul la Nath caruia ii picau ochi in gura. Marko nu si-a facut apariti dar a inceput sa ma doara undeva de el.D:,,Uite scuze ca am tipat la tine... Dar frate nu mai pot, nu mai pot."
N:,,Te inteleg si eu am obosit.." spune cascand. ,,Pai daca e te las sa te culci si ne vedem maine noapte buna!"
Dupa plecarea lui am adormit istant.A doua zi
LOGIC CA AM INTARZIAT! POT FI EU VRODATA PUNCTUALA! NU!
Dar se pare ca nu doar io nu am fost punctuala. Il vad pe Marko cum coboara din masina lui, ciufulit tot si trece pe langa mine. Incerc sa il opresc prinzandul de mana.D:,,Stai!! De ce nu ai venit acasa?" Dar nu raspunde nimic.
D:,,STAI NU AUZI" se intoarce la mine si il vad cum fumeaza.
M:,,Aia nu e casa" apoi imi ia mana imi stinge tigara si apoi pleaca. NESIMTITUL A FACUT ACELAS LUCRU CA MINE! SI DOARE AL NAIBI!Intru in clasa si ignor cum profesorul zbiara la mine. Ma asez la mine in banca si pun capul pe ea. Il aud printre ganduri pe Nath cum se scuza pentru mine.Si ii multumesc enorm in gand.
Pauza a venit repede si nu am scris nimic, sunt plina de nervi si ma doare si mana. Raman in clasa si aud niste pasi langa mine si vocea lui Nath.
N:,,Esti bine..."imi ridic capul de pe banca si incep sa zbier.
D:,,NORMAL CA NU SUNT BINE SINGURA PERSOANA CARE CREDEAM CA ARE GRIJA DE MINE MA TRADAT ( ras isteric) SI ACUM AM RAMAS SINGURA DIN NOUA! ERA DE ASTEPTAT CINE DRACU STA CU CINEVA CA MINE!" am inceput sa plang si nu inteleg de ce. Nath ma ia de mana, imi da hanoracul lui imi pune gluga in cap si ma trage pana in spatele scoli acolo se aseaza langa zid si ma trage in bratele lui. Eu inca plangand incontorlabil.
N:,,Gata, gata... linistestete.Mai exista persoane si tu esti o fire chiar draguta"
D:,,D-de ce stai cu mine....Ma cunosti de o zi..." spun tragandu-mi nasul.
N:,,Mie imi pari o persoana foarte ok! Si cred ca am putea fi prieteni!" imi intorc capul spre el incercand sa inteleg ce tocmai a zis. PRIETENI! incep sa zambesc ca proasta si vreau sa il iau in brate dar am uitat de mana mea... Se uita la ea si se incrunta.
N:,,Ce p**a mea e asta!! DE CE NU MIAI ZIS" Ma ia de cealalt mana si ma trage spre baie cu viteza. Ma lasa in baie si se duce dupa o trusa si ceva unguent. Imi spala mana si ma unge, apoi imi pune pansamentul.
D:,,De cand tocilari vorbesc urat?" Il intreb zambind la el.
N:,,Aaa scuze... mi-a scapat :)"
D:,,Sti oricum e penultima ora.. nu ai vrea sa chiulim..:)" spre surprinderea mea a acceptat. Ne-am luat ghiozdanele, el si-a scos din ghiozdan un skate care nici nu stiam ca exista la el si eu iau o trotineta electrica de pe marginea strazi.
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomanceSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...