Si asa am ajuns sa ma conformez , din nou lui Marko, fiind acum imbrcata intr-un trening si o geaca de trei ori mai mare ca mine, langa el in masina.Nu pot minti, chiar era cald aici, dar afara imi dardaiau dinti daca nu aveam geaca,lui, ca io nu am asa ceva.
Intr-un final masina a fost oprita in fata unei cladiri , care daca eram de varsta Emei credeam ca ajunge pana la nori.
Tin minte ca de fiecare data cand treceam cu tata pe langa cladirea asta imi zicea ca o sa imi cumpere un apartament aici si o sa locuim la ce etaj vreau eu.Si avand in vedere ca imi era cam frica de inaltime de fiecare data ma opream pe la 9-10.
Acum lasand amintirile nostalgice la o parte, il vad pe Marko cum coboara din masina si imi deschide si mie usa, facandu-mi semn sa il urmez IN CLADIRE!! Daca nu lesin azi de geaba,cine stie ce vrea sa imi arate.Si partea proasta e ca nush daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez avand in vedere ca aici stau niste oamenii cam impunatori..
Si asa ajung sa il urmez,cu putina teama in vene.Urcam in lift,coboram din el cred ca pe la etajul 12 si ne indreptam spre o camera. Eram gata, pana aici mi-a fost,as fi putut sa mai refuz,dar nu.Si asta va fi o surpriza ca cele primite de la mama. Eram chiar pregatita sa vars prima lacrima si in orice moment sa implor , revenindu-mi niste amintiri nu prea placute ,pana cand am fost impinsa intr-un apartament larg.De 3 ori mai mare ca al meu si Marko m-a urmat.
D,,C-ce e asta?"
M,,Pai dupa cum probabil ti-ai dat seama...noul nostru apartament!SURPRIZA!!!" deci imi venea sa pic din picioare ceea ce am si facut in urmatoarele secunde. Cum am putut sa gandesc ceva asa gresit despre omu care mi-a daruit tot ce n-am avut, despre omu care m-a salvat si are grija alaturi de mine de o fetita necunoscuta si imi accepta toti prieteni si tampenile..mi-e rusine de mine.
M,,Hei esti ok?Te simti bine? Spune ceva Deni ,nu ma ingrijora atata.Hei" nici nu imi vine sa ii raspund,atat de rusine mie de mine. Lacrimile imi curg pe obraji si stergandule, ridic capul fortand un zambet.
D,,Sunt ok.." si logic ca nu m-a crezut. Nici eu nu m-as crede sincer,dupa ce am avut asa o cadere. Ma i-a pe sus si ma aseaza pe canapea fugind sa imi aduca un pahar cu apa. Imi sterg fata cu maneca hanoracului si privesc in jur. Era un apartament bazate pe negru si alb, living-ul fiind despartit de bucatarie printr-o insula si scari in partea cealalta. Probabil fiind un penthouse. In dreapta mea nu exista perete, fiind un geam mare cu vedere la tot orasul.
M,,Poftim. Scuze daca ti-am facut ceva sau te-am speriat sau nush ce as fi putut sa iti fac dar scuze.Incearca sa te calmezi." sincer acum nush cum pot crede ca acest om s-ar asemana cu mama..e de o miie de ori mai bun.Si un zambet mi se propteste pe fata la acest gand, mai ales ca dintr-un baiat impunator , am ajuns sa cunosc cea mai calma si ingrijorata persoana.
D,,Nu e vina ta..Niste amintiri au navalit asupra mea si am avut o cadere.Promit ca nu se va m-ai repeta"
M,,Nu trebuie sa imi promiti. Sunt usurat ca a fost doar atat.Putea fi si mai rau.Cat despre amintire nu o sa te fortez sa imi povestesti , dar sper sa o faci candva."
D,,Vedem,acum nu sunt in stare.Si revenind la apartament,EU U ACCEPT ASA CEVA!!!"
M,,Stiu" ochii imi devin cat cepele si ma incrunt la el ,,dar nu e decizia ta , e a mea si o vei respecta ca asa spun eu.Iar daca vei incerca sa fugi ceea ce nu poti si cel mai probabil nu vrei,voi gasi eu pedeapsa Baby Girl" acum nush daca sa ma bufneasca rasu pt gluma facuta sau sa ma sperie fata lui.
D,,Bun acum ca ai terminat cu amuzamentu si cu amenintarea ,chiar nu pot sa accept. E prea scump, nu pot sa platesc nici jumate din ce consumam,daramite sa iti dau juma de bani pe apartament sau chirie."
M,,As fi vrut sa rad dar mie ca ma trezesc cu vrun pumn in ochii.In primu rand nu vreau nici un ban ca sa stai aici.Vei sta pe greatis si sti si motivul" as putea deduce usor ,dar as vrea sa aflu de la el.
D,,Care motiv?"expresia lui se schimba. Se apropie usor de mine pana ajunge desupra mea si eu intinsa pe canapea.
M,,Esti a mea. Si doar a mea.Pot spune ca esti iubita mea chiar foarte lejer." si apoi imi da un scurt sarut.,,Acum ca ti-am cofirmat ceea ce stiai deja, soferu meu ne-a adus bagajele, ar trebui sa despachetam." ne ridicam amandoi frumos si bagajele sunt bagate in incapere.
5 ore pe putin mi-a ;uat sa aranjez tot si fix cand am terminat mi-a trecut prin gand Ema. Asa ca am strigat dupa Marko care nu prea s-a grabit.
D,,Bun domnu care stie tot.Cu Ema cum ramane?"
M,,Daca zbieri asa pt orice cacat nu te mai iau de sotie" si cat timp lui ii arde de glume apropiinduse de mine si trantindune pe pat, mie nu imi arde.
D,,Uite, stiu ca iti e somn,si mie imi e, dar pe bune.Ce facem cu fata?"
M,,Sta cu sorumea si tata.Am vorbit cu ea, a zis ca e de acord si a zis sa ii facem o nepotica, ca nu vrea baiat" din nou am ajuns la starea mea de confuzie in care nush daca sa fiu socata si sa ma ingrijorez de ce i-a spus Emei sau sa fiu mirata ca are sora si fata mea a fost de acord sa stea cu ea.
D,,Ai sora??Si chiar daca ai, cat de buna sa fie incat sa vrea sa stea cu Ema, plus nu i-am dat nici un acord"
M,,Gandesti prea mult. In calitate de iubit al tau i-am dat eu voi.In al doilea rand, da am sora are 28 de ani si un baiat de varsta Emei chiar in scoala cu ea. Cum au devenit prieteni pentru ca il luam si pe Kevin de la scoala, Ema a fost de acord sa stea cu ei si soru-mea la fel"
D,,Si cand aveai sa imi zici ca ai o sora si ea un fiu si ii iei pe amandoi de la scoala?? De ce aflu tot asa tarziu?"
M,,La un moment dat aflai si tu,cam ca acum.Asa ca am rezolvat. Pot sa dorm?"
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomansaSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...