pov Deni
Ma trezesc de dimineata cu o durere de cap extra. Logic daca am baut aseara si am mai si plans. De odata mi se deruleaza toate intamplarile. OOOW SHIT! Ma uit in dreapta mea si il vad pe Marko cum doarme fara tricou. Doamne urasc sa am un barbat in camera mea. Nu ca nu ar fi frumos, dar nu e un inger, cea ce nush daca ma incanta sau nu.
Cobor din pat si ma proptesc in fata oglinzi. Arat ca dracu. Cred ca si voi v-ati speria daca m-ati vedea. O fata cu parul lung pana la mijloc de un blond putin mai inchis ca cel de pui, cu pielea foarte deschisa si cu cearcane negre sub ochii care sunt pe jumatate inchisi si cu o buza sparta din cauza celor petrecute aseara. Ignor ca sunt imbracata in tricoul lui si merg sa iau o pastila de cap, apoi ma duc la baie.Imi fac rutina si ma imbrac tot la fel dupa un dus. Pentru a nul trezi pe ,,DOMNUL PRINT" ca asa se va crede, ies pe balcon sa fumez o tigara.
Peste ceva timp simt o persoana cum ma prinde de mijloc si isi lasa capul pe umarul meu.
M-,,Neata" spune pe o voce inca somnoroasa.
D-,,Neata..." prefer sa imi continui de fumat tigara pentru a nu deschide subiectul ,,seara trecuta", dar cum domnul nu tine cu mine si sunt mai mult cu satana, il aduse.
M-,,Sti seara trecuta..." atunci arunc tigara in strada si il imping pentru a ajunge in camera. Ma hotarasc sa imi fac o cafea, dar find pierduta in ganduri a dat peste inprastiinduse pe aragaz si eu ca proasta find neatenta si inca in transa am luat ibricul cu mana goala find fiert.Logic ca i-am dat drumul dupa ce am realizat si Marko a aparut spriat langa mine. Vazand ca m-am ars mi-a luat repede mana si mi-a pus apa rece peste de la robinet sufland. Durea ca dracu, sigur o sa imi ramana semn.
M-,, Unde tie trusa de prim ajutor?" i-am aratat cu mana cealalta si intr-o fractiune de secunda m-a luat pe sus,ma asezat frumos in pat si a luat trusa.
D-,,As...d-doare" stiu ca e necesar sa imi dea cu alfie dar da-o naibi de treaba DOARE.
M-,,Daca nu ai fi pus ca proasta mana pe ala acum nu mai durea. Sufera si tu umpic" am tacut din gura. Si nush daca era faptul ca el avea un ton sever si ma speria sau ca avea dreptate. Mi-am intors capul si cateva lacrimi isi faceau aparitia in ochi mei. Dupa ce m-a bandajat a observat si el asta, dar am preferat sa plec la baie si am incuiat usa dupa mine. Nu stiu cum dar baiatul asta reusise sa ma vada plangand de doua ori in viata mea si nici mama nu facuse asta. Ma-m trantit pe podea incet sa nu auda si chiar am inceput sa plang. Nu ma intrebati de ce , nu stiu. Doar ca simteam ca trebuie. Nimeni nu are grija de mine si sunt obisnuita cu asta de acea poate cand a aparut el si ma salvat de ala de la club si acum...cred ca daia incep sa plang involuntar. Lipsa de afectiune de care duc parete m-a facut sa plang acum cand el are grija de mine. Dar de ce o face? Oare ii e mila? Sigur ii e mila. Tuturor le e mila.
Dupa ce am constatat ca ii e mila de mine, mi-am sters lacrimile cu podul palmei si sper ca nu v-ati asteptat sa ies. M-am intins dupa lama de ras a lui care din intamplare a puso la mine in baie, si ignorand bataile lui disperate in usa am inceput sa imi fac dungi pe tot bratul. De odata se aude usa cum izbeste gresia si il vade pe Marko uitanduse mirat la mine.
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomanceSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...