,, 3 , 2 , 1 , START"
Pornesc cu viteza. Acum ma bucur ca am venit la cursa. Încerc sa nu gândesc prea mult. Ador viteza din totdeauna și ma liniștește adrenalina. Știu drumul perfect și chiar scurtături. Am 3 motocicliști în fata mea. Încetinesc ii las și pe ceilalți sa treacă și aștept sa ies din vizorul camerei. Sar de pe pista ajungând pe podul de sub. O iau pe lângă port și ajung pe strada principala. Il aud pe Alek în casca întrebându-mă unde am dispărut. Iau curba printre blocuri și sar direct pe pista și ma îndrept cu un drift lăsând praf în spate. Aud lumea cum tipa și toți se mira cum de am apărut dintr-o data. Alek ma informează ca sunt prima și las viteza mai mica. Toți se mira, dar cursa nu e nimic fără adversar. Il vad pe unu în spatele meu. Aștept sa ajungă la un metru și bag viteza. Sunt la limita cu el și când trec linia de sosire, nici nu mai opresc pentru ca se aud sirenele de politie. Toți se panichează. Trec pe la înscrieri. Alek ma felicita ca am câștigat , ia un formular și se urca pe motocicleta. Pornim spre strada principala și cu coltul ochiului am văzut ca regii nu mai sunt. Intru pe o străduță goala pt. a pierde politia și ii șoptesc prietenului meu sa se tina bine. Sar pe autostrada și de acolo pe plaja.A-,,TU ESTI PROASTA! DECI MI-A TRECUT VIATA PRIN FATA OCHILOR!"
D-,,Bai am făcut politia sa ne piardă? Am făcut-o. Deci fi mulțumit."
A-,,MAI BINE MA PRINDEA"
D-,,Fițe și figuri. Acum sa ta aud când se tine următoare cursa cu regii?"
A-,,În seara asta"
D-,,Asa de vreme? Deci avem timp și de o baie." Doamne copilul asta imediat cum a auzit s-a dezbrăcat fulger și direct în apa. ,,Copile asteaptamaaa!"Dupa 2 ore de bălăcit și uscat la soare. Ne îndreptăm spre cursa. Nu am primit nici un sms de la Marko. Ma bucur ca mi-a respectat decizia. Dar acum trebuie sa imi limpezesc gândurile. Pentru ca e cea mai importanta cursa din viata mea. Il las pe Alek la înscrieri și pornesc spre linia de start. Pe drum am oprit și la o benzinărie sa imi umplu rezervorul, iar pe plaja mi-a verificat motocicleta sa fie sigur ca e bine. Acum stau cu sufletul la gura pana se da startul. În fata noastră vine o pitipoanca mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată. Ăștia au bani dacă au plătit-o pe asta. Când sutienul a picat pe pământ am pornit toti în forță. Suntem toți la același nivel. Il vad pe Xander cum o ia pe scurtătura și sar după el. Sunt în spatele lui pana la strada principala. Apoi o iau pe alta ruta. Ce nu știe el e ca de când a plecat din oraș am găsit tot felul de scurtături. E adevărat ca asta e mai periculoasa dar e mai scurta. Acum avem drone care umbla după noi. Trec în fuga pe lângă facultate și îl aud pe Alek cum îmi zice ca mai au puțin și ajung. Bag viteza și ajung la șantier. Ma urc pe schele și cea mai grea săritură din viata mea urma sa se întâmple. Bag viteza și sar. Ma ridic de pe motor așezându-ma în linie dreapta pentru echilibrul motocicletei. Când ajung aproape de pământ ma asez la loc și iau un drift aproape atingând cu capul de pământ, dar ma redreseze. Sunt anunțată ca sunt prima și bag mai multa viteza. Chit ca am zis mai devreme ca, cursa nu merge fără adversari cele importante sunt altfel. Ajung aproape de linia de start și îl vad pe regele nopți în spatele meu venind cu viteza. Dar păcat de încercarea lui ca tot eu am câștigat. Of ce fac scurtaturile.
Lumea îmi striga numele. Mergem toți în mijlocul mulțimi.
A-,,Acum ca Lady a câștigat pe primul loc, va putea fi regina și sa îl elimine pe ultimul ajuns." Ma îndrept sper Xander care spre surprinderea mea a ajuns ultimul.
D-,,Deci pisoiaș mai ai de muncit" ii reproșez scotandu-mi casca.
X-,,AI ZIS CA NU MAI CONCUREZI"
D-,,Deci iti erea frica de mine? Si tu ai zis ca nu te mai întorci!" Isi scoate și el casca și aceasi ochii albaștri imi strapund inima rănită.
X-,,De ce Deni? Știi cât am muncit pentru locul asta de rege"
D-,,Pentru ca mai abandonat tampitule. Pentru ca om mai prost ca tine nu am văzut."
X-,,Știi ca e din vina lui tata!"
D-,, STIU FOARTE BINE CA NU MAI VRUT. DACA VOIAI IL DADEAI LA O PARTE PE TAICATU. SI POATE SI ACUM ERAM IMPREUNA!" Deodată simt o mana pe umărul meu. Era regele nopți. Isi da jos casca și îl vad pe Marko. Ii trag o privire de zici ca îl omor și îmi întorc privirea sper Xander.
X-,,Adică sa îl las pe taică-meu pentru tine tarfa!" Atunci am simțit ca nu ma pot abține. Ii trag o pala cât sa ii întorc capul la spate. Ma duc spre el și îl apuc de obraji. Chiar dacă sunt mai scunda.
D-,,Tarfa ii zici lu gagicata" ii spun printre dinți. Ii dau un genunchi în stomac cât sa cada în genunchi la picioarele mele. ,, Si la asta ma refeream! Nu mai iubit Xander recunoaște. Voiai bani si după ce nu am mai avut l-ai ascultat pe taicatu. Acum va oferă tarfa aia la amândoi bani, ca nici de atâta nu sunteți în stare." Îl scuip între ochii și ii dau drumu.
X-,,O SA NE MAI INTALNIM , LADY!" îl aud cum striga în spatele meu. Ma întorc și îl vad pe Marko cum ii sopteste ceva.
D-,,Ce i-ai zis?"
M-,,Ca pentru iubire se fac sacrifici. Asa cum fac eu"
D-,,Vrei sa imi sara nervi și pe tarfa ta? Ca și tu și taicatu tot bani căutați, dar diferența dintre voi e ca și aveți. El nu are deloc." I-am închis gura. Asa ii și trebuie. Acum ne îndreptăm spre marele alb. ,,Buna! Eu sunt lady"
-,,Am auzit de tine, Deni"
D-,,De unde imi sti numele?" acesta își da masca jos și când îl vad ochii mie se umple de lacrimi. ,,N-nu cred...Dave..cum?"
Da-,,Nu contează asta, nu vi sa te iau în brate surioara?"
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomanceSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...