capitolul 2

11 0 0
                                    

Pov Marko

O vad cum trece pe langa mine si pleaca. Oare ce a vrut sa zica cu ,,Nimeni nu isi face griji", oare nu are parinti? Sau nu sunt interesati de ea. E un mister fata asta.

Simt pe umarul meu o mana si vreau sa il rostogolesc pe anonim, dar observ ca este soferul meu.
Ş:,,Haideti domnule, de abia vati intors din Italia. Tatal dumneavoastra va asteapta acasa. Se va ingrijora"
M:,,Imediat Carl" il urasc pe tata. Am 21 de ani si inca am sofer. O sa trebuiasca sa ii mostenesc firma dar nu e genul meu locul asta de munca. Nu sunt formal decat in preajma lui in rest sunt foarte "bad boy". Am un tatuaj pe pectoralul stang cu un sarpe pe care tatal meu il uraste. Dar asta e. Sa nu mai spun ce scandal a facut pt. cercelul din buza :> Merita sa ii fi vazut fata. Totusi mi se pare mai interesant un director cu tatuaj si pirsing.

Ajung acasa si prefer sa urc direct in camera mea. Imi fac un dus si cand ies din cabica cu un prosop in jurul taliei apare tata.
M:,,Nu sti sa bati la usa?" Il intreb sterganduma in cap. Sunt o fier foarte calma desi nu par.
T:,,Fiule bine ai veni. De ce nu te-ai oprit sa ma saluti?"
M:,,Voiam sa ma bag la somn. E 3 30 si maine am scoala de la 9 deci, daca nu ai nmk important poti pleca." Se intoarce si pleaca. Nu am fost mereu asa rece cu el, dar din cauza asprimi lui si ordinelor ma face sa il urasc.

Ma trezesc de dimineata cu greu din cauza alarmei. Trag draperile si sunt orbit de soare. E 8:20. Ma duc si imi fac rutina, ma schimb in niste pantaloni negri de trening si un tricou alb. Cobor imi iau ghiozdanul si cafeaua si ies pe usa. Azi Carl este plecat cu tata asa ca masina e doar a mea") . Am un frumos jaguar negru. Of cum toarce minunatia asta. Pornesc in viteza si sunt atent la cafea sa nu se verse. Ajung in fata scoli si parchez masina. Scot cheile si le invart dupa deget. Cand simt o imbratisare de era sa imi vars cafeaua. Era Mara ○~○. Curva scoli si cat o data a mea. O indepartez cu greu si ea incepe cu linguselile si se plimba dupa mine prin scoala de toata lumea se uita la noi. Dintr-o data vad in fata unei clase o fata ca cea de aseara. Numai ca e imbracata intr-un tricou negru care ii ajunge pana la mijlocul coapsei si niste colanti. Dap ea e. Ce imi atrage atentia este scrumul de tigara care il scutura in flori. Ii fac semn lui Jhon sa o ia pe Mara si sa o duca dracu daca se poate. Ma apropi de ea si ii iau tigara din gura.
M:,,Sti ca nu ai voie sa fumezi in scoala?" Ea se uita la mine si incepe sa rada.
D:,,Si cine esti tu sa imi interzici? Director ceva? Nu cred."
M:,,Nu dar nu ai vrea sa ajungi la director"
D:,,Nu ma intereseaza daca ajung. Oricum nu are cine sa ma certe si ma doar fix in pu~" ii pun mana la gura inainte sa termine cuvantul. Iau tigara in gura si suflul fumul spre ea.
M:,,Tu nu ai asa ceva!" Ii pun tigara in mana ,,Mai fumeaza daca vrei". Spre surprinderea mea o ia mai bine intre degete si o baga in gura, sufland tot fumul spre mine. Imi intoarce mana si stinge tigara in ea. Doare al dracu de tare. Apoi intra in clasa din spatel meu. O urasc pe fata asta.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum