Ieri m-am intors la 11 acasa. Prieteni lui Nath sunt foarte de treaba. Ma inteleg super bine cu baieti in special, iar nu inteleg de ce fetele ma cam evita ;)
Acum sunt in drum spre scoala, pt ca iar am dormit prea mult. Nu am avut timp nici sa imi beau cafeaua, dar sa imi mai iau hanoracul. Asa ca am ajuns alergand de nebuna cu un ghiozdan mai mult gol, ca cine isi ia toate cartile, pe 10 grade in uniforma.
Intru in scoala si cand vreau sa deschid usa clasei ma busesc de un spate tare. Ridic capul si il vad pe Nath cu parul ciufulit si cascand, semn ca deabia se trezise. Intram amandoi in clasa, ne primim predica si ca un copil normal ce nu sunt,ii spun profului ca daca nu mai termina o sa plec pt. ca oricum mi-a pus absenta. Si asta am si facut.Cine sta sa asculte vaicarelile unui ridat de 90 de ani , la 8 dimineata. Hai sa fim seriosi. Cobor scarile si ies din scoala, fara absolut nici un plan de a nu ingheta, imi iau o cafea de la tonomat si ma inghemui pe banca de langa poarta scoli sperand sa nu imi vada nimeni chiloti, si chiar de o face sa se multumeasca cu atat. Vad si ei ceva dragut ;)
De o data o bluza imi pica in cap. O dau jos si il vad pe Marko. Ce pui mei vrea si asta dupa 3 zile. Se aseaza langa mine si imi intinde bluza.
M-,, Imbracate cu ea, ca e frig afara."
D-,,Nu e nevoie. Ce tarfei tale nu ii e frig? Sau se scalda cu altul in pat si tu te-ai simtit in plus?" atunci simt o palma cum imi atinge obrazul inghetat,apoi ma uit in ochii lui Marko, care era surprins? Vrea sa imi puna mana peste falca care imi arde de durere.
M-,,N-n-nu am vr-"
D-,,Si ce crezi ca voi plange sau ce? Hai sa fim seriosi Marko.Vezi ca ai uitat cateva haine la mine sa vi sa le iei." si ma ridic de pe banca. Dau sa plec, dar ma prinde de mana. Inceara sa spuna ceva dar imi retrag mana , deoarece ora s-a terminat.
Dau sa trec coltul scoli sa fumez o tigara si il vad pe Nath. Se repede si imi pune hanoracul pe umeri iar apoi imi mangaie obrazul lovit.
N-,,Sti cat m-am abtinut sa nu vin la el sa il trantesc..."
D-,,Mersi ca ai facuto. Apreciez ca nu te bagi in trecutul sau viata mea." spun si il iau in brate.
N-,,Sa sti ca daca va fi nevoie ma voi implica. Sa nu crezi ca stau cu mana in buzunar, cand toti prosti se dau la tine. Ai vazut catai brigada o avem in spate." la auzul acestor cuvinte bufnim amandoi in ras.
Intram in scoala, deoarece avem biologie, cu doamna perfectiune. Doamna avem o profaaaaa,yak. Intru in clasa si ma asez in banca mea, iar Nath se aseaza langa mine. Mi-a spus ca a intrebat-o pe diriga daca putem sta amandoi in banca ca oricum el sta singur si eu mai am nevoie de indrumari pt. ca am lipsit atata.
Efectiv intra proas-profa de biologie in clasa si ne spune ca azi invatam despre nush ce. Apoi se gaseste sa ne dea proiect proasta. Noroc ca colegul meu de banca e destept si sper sa nu muncesc prea mult.
D-,,Auzi la cine facem proiectul?"
N-,,La tine. Mai era putin si ne spunea sa vedem daca putem practica s** pe grupe." m-a bufnit un ras dupa propozitia asta de se uitau astia la mine ca la un extraterestru.
Am ajuns la mine acasa si m-am trantit in pat. Dar am uitat ca e Nath cu mine ceea ce inseamna ca nu pot sa ma bag direct la somn. Ma ridic si il pofesc la masa.
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomanceSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...