Pov Deni
I-am facuto. Nush cum s-a simtit dar toata lumea de pe hol era uimita. Cine stie ce popular e pe aici. Am terminat orele si cred ca azi o sa merg iar in club. Ma doare undeva de corpul meu. Nu sunt foarte slaba. Pt. inaltimea mea e chiar bine. Dar ma doare capul al dracu de tare uneori de la bautura. Asta e macar stau linistita cand beau. Apropo el si-o merita, crede ca nu l-am vazut cu curva aia? Desi nu am nici un prieten la facultate am auzit ca ea e curva scoli si in pauza dinainte ultimei ore, am aflat ca el e fiul nush cui director de firma. Si ce, daca vrea sa ma puna la racoare so faca. Oricum viata mea e distrusa.
Ajung acasa imi las ghiozdanul si imi dau jos pantaloni ramanand in tricou. Ma duc in bucatarie si imi fac o cafea si un senvisi cu cascaval. Ma pun sa imi fac temele si apoi dau drumul la televizor. Se face ora 16 si aud soneria. Nush cine poate fi dar ma duc sa deschid. In fata usi era fix boul de la scoala. Ca mai vrea?
D:,,Ce vrei?" Ma da la o parte si intra in camera. Ia o sticla de tarie din frigider pe care o pastram pentru zile grele si se aseaza pe canapea. Inchid usa si ma duc in fata lui.
D:,,Ce naiba cauti aici? De unde sti unde stau si lasa-mi dracu rezervele!" Spun si ii trag sticla din mana.
M:,,Buna incantat Marko! Scuze ca am dat busna, nu conteaza de unde stiu unde stai sau asa ceva. Dami sticla inapoi!" Spune si trage de ea, pana reuseste sa o ia.
D:,,CE NAIBA CAUTI AICI! IESI!"
M:,,Te rog nu mai tipa ca oricum ma doare capul. Si eu de aici nu plec, la el nu ma mai intorc. Aici nu ma gaseste."
D:,,CE NAIBA AI FACUT DE TE ASCUZI!"
M,,Stai jos sa iti spun" a inceput sa imi zica ca taicasu e directorul celei mai mari firme si ca azi cand a ajuns acasa au inceput sa se certe despre nush ce porcarie nu am foat atenta si i-a zis sa plece daca nui convine, iar el ca un copil iresponsabil ce e si-a luat bagajul si a venit la mine pentru ca adresa mea i-a aparut prima si sigur aici nu o sa il gaseasca. Apoi s-a ridicat si si-a luat valiza de la usa si si-a rasturnat hainele din ea pe patul meu.
D:,,Si ai de gand sa stai la mine?"
M:,,Da"
D:,,Am inteles! Si crezi ca te las?"
M:,,Trebuie"
D:,,AOLO MAI CU CE OCAZIE? PANA MEA TE URASC OMULE"
M:,,TU M-AI ARS!"
D:,,TU AI CERUTO!"
M:,,EU TE-AM SALVAT SI TU AI PLECAT"
D:,,IMI BAG PU~" si imi acopera gura ne lasandu-ma sa termin cuvantul.
M:,,Nu ai asa ceva!" Spune si se intoarce aprinzadusi tigara. Atunci ma duc in baie si din sertarul de sub ghiuveta scot o pu~ de plasti. A fost a lui mama. Ma duc in fata lui si io arat. Il vad cum scapa tigara dar o prinde in mana pana sa cada.
M:,,De unde dra~"
D:,,A fost a lui mama! Nu am avut timp sa o arunc"
M:,,Si pot sa o cunosc pe mama ta?" Spune cu un zambet pervers.
D:,,Da poti sa te duci dracu ca ea!" Spun foarte calma si ii arunc hainele din pat pentru a ma putea aseza. ,, Daca vrei sa stai uite dulapul puneti hainele in partea stanga. In dreapta sunt ale mele. Si du si tu aia inapoi in sertarul de sub ghiuveta.Daca va intrebati am un apartament mic. Cum intri vezi o canapea cu televizorul pe peretele de langa usa si la 2 metri in spatele canapelei patul. In stanga am un dulap si in dreapta o comoda si geamul. In dreptul canapelei este bucataria openspace si langa dulap o oglinda si usa de la baie. Baia e mica cu un wc,dus si ghiuveta fara oglinda. Apartamentul este predominat de gri deschis, care sunt pereti si negru sau alb care e mobila.
Marko dupa ce isi strange hainele si le pune in dulap, baga geamantanul sub pat si se duce la dus cu un prosop dupa el. Peste ceva timp iese doar cu prosopul in jurul taliei si se propteste in oglinda sa isi aranjeze parul. Hotarasc sa trag cu ochiul la el si observ un trup bine facut cu pectorali bine definiti si pe cel stang un sarpe . Acesta observa ca ma uit si o replica absolut absurda ii iese pe gura.
M:,,Iti place ce vezi nu?"
D:,,Incantata de cunostinta, Deni. Si sunt de acord ca si bunicul arata mai bine ca tine. Iar el avea 90 de ani." Acesta se supara si isi ia prosopul din talie arucandumil in ochi. Il dau repede jos si il vad in niste boxeri cu banane.
,,Dupa ce ii speli vreau sa ii incerc si eu" spun clipind repede din gene si arat spre boxeri. Acesta incepe sa rada si se schimba in niste pantaloni gri de trening si un maieu alb.
M:,,Vi in club? Te duc cu masina" imediat ce am auzit ma si ridic din pat. El se aseaza pe un colt si ma priveste cum ma schimb.
CITEȘTI
Dragoste in intuneric
RomanceSti cum e atunci cand cineva te foloseste sau tu ai impresia asta? Da nici eu ") Ce va asteptati sa spun ca stiu, nu prea cred. Deni~ o fata cu un trecut inspaimantator de-a binele, de aici si comportamentul ei indiferent si vulcanic. Marko~ fiul d...