capitolul 8

8 0 0
                                    

Am ajuns intr-un parc. Sincer unul frumos. Nu am mai fost nici o data aici, dar m-a bucur ca l-am urmat pe Nath.
De jur imprejur sunt copaci, pe partea stanga e un mini lac cu rate si in mijlocul parcului o pista de skate.
Il vad pe Nath cum inainteaza si il urmez, doar ca ma opresc in fata unei pante uriase pe care el a coborat cu viteza. Latura asta a lui Nath e ceva wow. A facut cateva scheme si deja m-a surprins. Ma dau putin mai in spate, sa fiu sigura ca nu pic si ma busesc de cineva.
D:,,Scuze!" apoi il vad pe Nath cum vine si se i-a in brate cu baiatul din spatele meu. Oare cine o fi?

?-,,Noua ta iubita? Nath a crescut?" spune baiatul uitanduse la mine.

N-,, Din pacate nu am crescut. Ce te-ai plictisit sa fi invins la curse?

?-,,Hai mai Nath sti ca nu e asta...pe de oparte.. pe de alta chiar ai nevoie de o iubita, nu mai ai 5 ani. Tot nu ai trecut peste Ra-" si Nath ii pune mana la gura imediat. Oare despre ce zice?Sincer nici mie nu mi-ar place ca un necunoscut, ca mine , sa afle probabil un secret de al meu, ca si eu ascund multe...dar chiar sunt curioasa ce ascunde un tocilar ca Nath.

D-,,Ammmmmm....scuze ca va intrerup probabila revedere. Eu sun Deni incantata" si ii intind mana tipului.

?-,,Pai incantat de cunostinta. Cel mai bun prieten a lui Nath, care il stie de mic si ii stie toata viata." vine la mine ma ia de dupa gat si ne intoarcem cu spatele la Nath.,,Nu impartasesc secrete dar, orice pt. tine baby" sopteste si imi scapa un chicotit.Apoi ne intoarcem spre Nath si striga in timp ce coboara pe pista de skate ,,POTI SA IMI SPUI TEO"

N-,, Nu il baga in seama pe fraier! E asa putin mai redus mital"

D-,,Ma simt prost acum, ca am aflat ca un tocilar are mai multi prieteni ca mine"

N-,, Nu te simti prost , poti avea acceasi prieteni ca mine"

T-,,HAIDETI AICIIIII!"

N-,,Vezi hai" spune si ma trage spre un grup de skateri.

Erau si fete si baieti. Stilul lor era asemanator cu a lui Nath, se vedea ca de aici vine. Si chiar se potriveste . Fetele erau majoritata in pantaloni largi sau scurti de blugi. Cu diferite bluze si unele si o camasa prinsa la talie. Baieti erau imbracat larg si chiar cu stil.

T-,,o prezint pe noua prietena a lui Nath,si poate viitoarea iubita.." dar ultima parte a zis-o chipurile mai incet. Toti baieti au inceput sa aclame si unele fete, dar doar o parte semn sa pt. unele sunt o amenintare.

D-,,Amm....buna! Sper sa ne intelegem..." spun timida pt. ca nu am mai avut prieteni in viata mea, dar aud din spate un " si daca nu vreau sa ne intelegem ?" atunci am fost foarte draguta si am strigat sa auda ,, DACA NU VREI SA NE INTELEGEM MA DOARE IN CUR" apoi mi-am amintit ca nu suntem singure si am zambit inocent,gest la care toti au inceput sa rada inclusiv si Nath.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum