Capitolul 6

12 0 0
                                    

pov Marko

Intru in baie dupa ce am spart usa si o vad pe Deni cu lama mea si dare de sange care i se scurgau de pe maini. Am ramas socat. Aceasta a inceput sa rada cand ma vazut dar, in scurt timp rasul s-a transformat in plas. S-a trantit pe jos plangand si m-am repezit spre ea. I-am luat lama din mana si am stranso tare la piept.

M-,,CE TI-A VENIT SA FACI ASTA? " strig la ea involuntar simtind cum si mie imi apar lacrimi in ochii. Aceasta ridica capul si se uita la mine inca plangand. Imi vede lacrimile si cu ambele maini , desi erau ranite, mi-le sterge.

D-,,Nu plange pentru mine Marko" spune schitand un zambet in timp ce lacrimile ii curgeau siroaie. ,,Nimeni nu a facuto. Nu e nevoie sa o faci tu" si apoi lesina. O iau repede in brate si o duc spre masina. O asez incet pe bancheta din spate si ma duc la spital. Acolo ma duc direct la prietenul meu Dr. Hades.

M-,,AJUTO! ACUM" tip la el foarte nervos incercand sa imi stapanesc lacrimile. Acesta imi spune sa o bag in salon.

Dupa ceva timp de asteptare iese si imi spune ca nu e nimic grav, iar ca acum doarme. Intru incet la ea si ma asez in genunchi langa pat. Ma furat somnul pana ce am simtit o mana in cap care se juca cu parul meu. Imediat am sarit in picioare si am vazuto pe Deni stand in fund rezemata de perete si incercand sa schiteze un mic zambet. Nu am mai asteptat sa zica nimic si am sarit la pieptul ei luando in brate, iar atunci mi-a curs o lacrima. Aceasta mi-a ridicat capul si s-a uitat in ochi mei stergandu-mi lacrimile.

D-,,Ti-am zis sa nu plangi nici o data pentru mine ca nimeni nu a facut-o"

M-,,Uite ca o face acum.." spun asezanduma din nou la pieptul ei.

Poate e ciudat sa vedeti un om de 1 80 stand intr-un pat de spital la pieptul unei fetite de 1 60 cred si plangand, dar chiar nu m-am putut abtine. Totusi cand a intrat doctorul a trebuit sa ma redresez si sa ii semnez fisa de externare.

Am ajuns acasa. Am asezato pe Deni in pat pentru ca desi ea a refuzat lamentabil sa o iau in brate din masina pana aici, eu am facuto. Am luat cafelele cumparate pentru ca nu voiam sa se mai intample asa ceva si am hotarat sa ma asez langa ea pentru a vorbi. Stiam ca nu are o dizpozitie tocmai perfecta pentru asta , pentru ca nici eu nu o aveam, dar trebuie lamurit.

M-,,Cum te simti..."

D-,,Mai bine multumesc.." avea o voce scazuta semn ca stia ce urma sa o intreb,asa ca nu am mai ezitat.

M-,,Uite...stiu ca nu e un moment foarte bun pentru a discuta dar, vreau sa aflu de ce ai facut asta. E viata ta in joc si-

D-,,Da stiu..uite din pricina lipsei mele de afectiune de la o varsta frageda si nevoia de a avea pe cineva care sa aiba grija de mine , a dus la asta"

M-,,Dar nu e bine. Nu vreau sa te mai ranesti din cauza mea.." tonul imi coborase brusc.Nu stiu ce se intampla cu mine dar fata asta ma schimbat radical.Ascunde prea multe si am observat de cand ne-am intalnit asta,dar acum sunt si mai curios ca atunci.

D-,,Uite Marko, nu e vina ta.E vina celor care au fost in viata mea doar ca sa aiba sluga, dar acum au disparut, si te asigur ca de mult. As vrea sa nu intru in detali pentru ca nu sunt in stare de asa ceva."

Nu, nu stiu ce sa mai zic. M-a lasat masca cu cateva cuvinte sau fraze. Sluga?Disparut? Of doamne e o enicma totala fata asta. Am hotarat sa nu mai continui asceasta discutie pentru ca simteam cat de inconfortabil e asta pentru ea.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum