capitolul 15

1 0 0
                                    

,,N-nu cred...Dave..cum?"
Da-,,Nu contează asta, nu vi sa te iau în brate surioara?" imediat ii sar la gat. Și izbucnesc în lacrimi. Dave nu e fratele meu biologic. Deși semanam bucățică rupta. Avem parul aceas culoare și ochi la fel. Vad ca a pus niște mușchi pe el, nu mai e slăbănogul ala, de acum 7 ani. Este cu 3 ani mai mare ca mie, având 22 de ani. Mama la adoptat, dar când a făcut 15 ani din cauza lipsei de bani si abuzurilor, statul la luat. Nu l-am mai văzut de atunci.
D-,,De ce nu mai cautat? Ce cauți la curse?"
Da-,,E adevărat, în primi ani nu te-am cautat, pana am auzit de o asa zisa Lady. M-am implicat în niște chestii pentru bani si mi-am amintit de pasiunea ta de când erai mica. Asa ca am învățat sa ma dau pe motor, am plecat din tara pentru alte curse, ca să ajung aici. Apoi am aflat de la Alec ca nu mai concurezi, deși tot speram sa vi la cursa asta și uitate aici. Acum nu mai plânge."
M-,,Am...Deni el e fratele tău?"
D-,,Va cunoașteți?"
Da-,,Da de la cursele din Paris de 2 ani." deci când am auzit imi venea sa îl strâng de gat pe Marko.
D-,,Si tu tampitul nu ai văzut asemănarea dintre mine și el? Nu îți dădeai și tu seama? Doamne ce proste ești!"
M-,,De unde vrei sa știu io ca ai un frate?"
D-,,Puteai sa intrebi"
M&Da-,,Nu imi/ii ziceai!"
D-,,Bine nu ii ziceam dar nu trebuia sa ziceți în cor."
Da-,,Asa și sa înțeleg ca e gagicatu?"
M-,,Da"
D-,,Nu"
Da-,,Deci e o posibilitate acolo"
D-,,Pe naibia. Apropo în ce te-ai băgat?"
Da-,,Nu vreau sa te implic surioara." Dintr-o data apare Alec.
A-,,Nu cred! DAVE TU ESTI?" Și cretinule ii sare în brate.,,Doamne ce sexy ai devenit dacă nu as avea iubit te-as lasă să mi-o tragi!" of doamne cu zâmbetul ala pervers al lui, ma cac de ras.
D-,,Bine, am înțeles ideea. Acum Haideți în club sa vorbim!"
M-,,De fapt,te așteaptă Ema acasă"
A&Da-,,Cine e Ema? "
D-,,O sa va spun povestea la club. Marko cât ii duci tu la club, ala în care sti tu, clubul meu, eu ma duc sa o iau pe Ema.
M-,,Nu are voie în club! "
E-,,E sorumea fac ce vreau eu. Și am niște pile la clubul ala!"
M-,,Si de ce s-a întâmplat ce sa întâmplat data trecuta dacă ai pile?"
D-,,Nu ma trage la răspundere Marko, tu fa ce îți spun." Și ma urc pe motor lăsândui în urma.

Ajung acasă și parchez motorul. Cum întru pe usa sunt întâmpinată de o îmbrățișare mare de la Ema.
E-,,Surioaraaaaaaa! A fost super bine la scoala! Mi-am făcut un prieten! Cu fetele nu ma înțeleg asa ca stau cu băieți! Și mi-am făcut și temele!" Le spune cu o viteza de de-abia înțeleg.
D-,,OK, ok ! Acum respira. Bravo ca ti-ai făcut temele, ca mergem la plimbare. Și semeni leit cu mine, nici eu nu am prietene fete."
E-,,Ma ai pe mine!"
D-,,Da și tu ești cea mai importanta" o iau de manuta și o urc la etaj. Ma mir sincer ca nu am răcit azi, la cât am stat în ploaie și la cât am alergat. O pun sa aștepte pe pat pana îi găsesc cu ce sa se îmbrace. Am comandat din spital niște haine. I-am dat o pereche de pantaloni de trening negri și un top cu șnur. Pe deasupra luând un hanorac cu fermoar gri și în picioare tenesi. Apoi i-am zis sa aștepte sa ma duc la baie sa ma îmbrac. Mi-am luat o lenjerie neagra și peste o rochiță grena mulata pana la jumatea coapsei. Mi-am lăsat parul pe spate ca al surori mele și mi-am pus un fes ca să nu par prea sexy. Mi-am luat niște dresuri de plasa negre și niște ghete cu toc de 10. Pe deasupra luându-mi un hanorac cu fermoar și mâneci lungi negru. Am ieșit din baie și am dat de Ema cu o expresie mirata
D-,,Ce nu arat bine?"
E-,,Nu." Cum adică nu arăt bine?,, ARATI SUPERB, DECI NU POT SA CRED ESTI SUPERBA, SURIOARA!" doamne ma și speriasem.,,Vreau și eu fes!"
D-,,Nu am uitat. O sa îți dau și te rog încheietura hanoracul ca si eu am făcut-o,deoarece mergem cu motorul)) "
E-,,Nu cred. Și tu ai motocicleta? Nu numai Marko?"
D-,,Da și sunt regina motocicliștilor, am fost mai devreme la o cursa." Iau din dulap niște bani, ii bag în sutien la fel ca telefonul. Apropo am un telefon nou care se pliază ca un telefon vechi. După ce si-a încheiat Ema bluza,dam sa ieșim dar îl vad pe Tudor în usa.
T-,,Unde plecați doamnelor? Si ce e cu motorul de afara?"
D-,,E al meu motorul, și mergem sa ne întâlnim cu niște prieteni mai vechi de ai mei în club"
T-,,Ema nu are voie în club"
D-,,Același lucru la zis și Marko, dar am pile"
T-,,OK dar aveți grija"
D-,,Da mulțumim ca ne-ati dat acordul, deși nu vi l-am cerut" moșu își da ochi peste cap si ma satisface acest lucru.
T-,,Nu ii dai lui nenea Tudor un pupic Ema?" fetita se uita la mine și o indem din priviri ca are voie.
D-,,La revedere!" Spun ieșind pe usa.,,Ema nu trebuie sa ma întrebi și atâta lucru. Ma întrebi doar lucruri importante Da?" Iar fetita imi aproba din cap în timp ce ii pun casca. ,,Acum tinete bine de mine." Am așezat pe locul din fata. Picioarele ei fiind încolăcit în jurul meu și bratele, încât sa nu o pierd.

Dragoste in intunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum