Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın aşklarım♥️
İnsan umutları yıkılınca değil;
Yeni bir umuda gücü kalmadığında ölüyor-4 Saat Önce-
Asiye Hanım bunca derdinin içinde hop oturuyor hop kalkıyordu. Daha oğlunun yedisi dolmadan Vedat Beyin gözü doymaz kardeşleri onu habire sıkıştırıyor yenge önemli bir mesele diye diye darlıyordu. Zaten günlerdir serumlarla ayaktayken onlarla konuşacak ya da onların Allah bilir hangi çıkarcı konularını dinleyecek kadar sabrı yoktu. Bugün de sabahtan gelip oturmuşlardı baş köşeye, o değil de Yusuf'a ters bir şey söyleseler oğlu hiç düşünmeden katil olurdu.
Ya sabır ya Allah deyip onların oturduğu salona geçti. On erkeğe bedel kudretli duruşuyla en baş köşede oturdu. İlk gelin geldiğinde bir lokma ekmeğe muhtaç etmişlerdi bu adamlar. Vedat Bey dişiyle tırnağıyla çalışıp kazandı mal üstüne mal yaptı çok şükür. O zamanlar yüzlerine bakmıyorlardı şimdi de Asiye Hanımın gözünde kapılarında it kadar değerleri bile yoktu.
"Hayırdır Hikmet?" Diye sordu mesafeli tavrıyla. Yusuf da Jiyan da Meyra da bir gıdım sevmezdi bunları ama Azad babasının ikazlarına rağmen kıçlarının dibinden ayrılmazdı. Yusuf, Dubai'deyken de çok kez uyarmıştı dikkat et gene diplerine girmiş diye, kendisi de uyarmıştı fakat huylu huyundan vazgeçmiyordu. Biliyordu kasadaki en çürük domates olduğunu ama evlattı işte atsan atılmıyor satsan satılmıyordu. Bir de hastaydı ki ana yüreği eksikliğine yanıyordu işte. Vedat Beyin en büyük duası, ölecekse benden önce ölsün derdi hep. Bunu ne hislerle söylediğini bilmiyordu fakat Allah rahmet eylesin Vedat Bey evlat ayrımı yapmazdı ama Azad'a da çok ilgili davrandığı söylenemezdi. Haksız sayılmazdı çünkü Azad'ın çiğ sözleri,sürekli abisini yermesi, insanların içinde babasının adını Zalim Karahan'a çıkartması yenilir yunulur şeyler değildi, nitekim evlattı işte beş parmağın beşi de bir değildi. Üniversiteyi kazansın da başka şehire gitsin diye çok uğraşmıştı da babası yine gitmemişti. Yusuf'a sürekli bir şeyler söylemesini hazmedemiyordu. Kaç defa Yusuf da onu dövmüş elinden zor almışlardı. Ödü kopuyordu Yusuf'tan. Zaten o gün de o korkuyla krize girmişti ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜJGAN
Teen Fiction🥀💔 📍 "Ben gidiyorum Berfan. Bir daha dönmemek üzere gidiyorum." Dediğinde kalbinin çarpıntısı nefes almasına müsade etmiyordu. "Tek başıma." Sonda vurguladığı bir nefeslik cümle bıçak olup kesti her bir yerini. "Biz!" Dediğinde gururunun param...