Biraz daha demiştim kendime, sadece biraz daha dayan.
Nereye kadar diyecek nereye kadar devam edebilecektim?
Çıkış yapmamızın öncesinde henüz grupta olup olmayacağımız bile belli değilken kendime tekrarlayıp durmuştum.
Buradan geri dönüş yok elinden geleni sonuna kadar devam ettirmeden bir sonuç elde edemeden eve geri dönmek yok.Kendime güveniyordum başlarda, arkamda duran ailem sayesinde belki her şey o kadar da kötü değildi.
Olmayabilirdi.
Bütün günümün müzikle iç içe geçmesindense hiç şikayetçi değildim.
Çünkü ben bunun için doğmuştum.Çalışmak yormuyordu beni, önüme koydukları psikolojik engeller zorluyordu.
Hevesimi kırıyor, zihnimin susturmaya çalıştığım köşelerinde bir trene binmişiz gidiyoruz ama yolun sonunda varabileceğimiz bir istasyon var mı bilmiyoruz fısıltılarını artırıyordu.Aklımın başlattığı isyanı kalbim durduramıyordu.
Mantığım hissettiğim arzuyu hançerlemeye başlamıştı.Özgürlüğüm benliğimin bir parçası değildi artık.
Her seferinde gökyüzüne ulaşmak için açtığım kanatlarımı saklamaya çalıştılar.
Ne yapsam yanlıştı
Ne yapsam beğenmiyorlardı.Notayı kaçırdın.. hareketi farklı yaptın, çok tiz..hayır çok kalın.. daha çok çalış..hayır gerekirse uyuma,hayır gerekirse dinlenme.
Neydim ben robot mu?
Zayıf olman hiç kilo almayacak olman demek olmuyor Chaeyoung , hayır diyeti bırakamazsın Chaeyoung.
Hayır onları yiyemezsin Chaeyoung.
Kaç kez eşyalarım karıştırılmıştı menajerlerimiz tarafından..Belki önemsizdi bazı şeylerin yanında ama daha 16 yaşındaydım yastık kılıfıma sakladığım atıştırmalıkları benden aldıklarında.
Karanlık ellerin daha sonrasında göğüs kafesimde sakladığım tutkuya, heyecana uzanabileceğine aklım yetmemişti.
Bilsem izin verir miydim yine de o gün atıştırmalıklarımı benden almalarına?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seoul mate / RoséKook
FanfictionBlackpink grubunun dağılmasıyla bocalayan Rosé solo olarak devam etmeye karar verir ve hybe ile anlaşma imzalar. Yeni kariyeriyle birlikte hayatına bir anda giren Jeon Jungkook'sa zaten bozulmuş dengelerini alt üst eder. "Ağaçta duran kuş dalın kır...