30

413 58 35
                                    

@roses_are_rosie  <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@roses_are_rosie <3

+gracie_abrams hazırım 🌝

+the_fansé GELİYOR GELMEKTE OLAN 😭

+récord Chaeyoung, seni tanıyorum ve bunun bugüne kadar aldığımız en büyük spoiler olduğunun farkındayım

-firstlove @récord kkkk eveeet

+foreverblink Queen -R- geri dönüyor

-jk_fanbase @foreverblink umarım artık düzgünce desteklersiniz


Göğüs kafesimin içinde kanatlarını açıp uçmak için çırpınan bir kuştu sanki kalbim şu günlerde. Dergi çekiminden çıkmış Anthony ile çekim hakkında konuşarak Jungkook'un benim için açtığı yolcu koltuğuna oturmuştum. Jungkook ben tek elimle telefonu tutarken kemerimi bağlamakta zorlandığımı fark edip üzerime doğru eğilmiş kemeri benim için hallettiğinde omzuma minik bi öpücük kondurmadan da çekilmemişti. Cümlemin ortasında duraksamam Anthony'nin bağlantıda bir sorun oluştuğunu sanarak "Rosé?" demesiyle toparlanmış hızlıca onu yanıtlamıştım.

Onu özlediğimi ve Miami'de düzenlenecek eventte görüşebileceğimiz için çok mutlu olduğumu söyleyerek kapattığımda Jungkook'un gözleri yoldan bana doğru çevrildi.

"Miami'deki etkinliğe de bir hafta kaldı değil mi?"
Çantamı uzanıp arka koltuğa bırakırken şaşırdığımı yansıtan ses tonumu saklamadan "evet bahsetmiş miydim?" diye sordum çünkü bahsettiğimi hatırlamıyordum ki davetiye de bana dün ulaşmıştı.

Gülümsedi. "Menajerim bana da davetiye gönderildiğini söyledi geçen dergi çekiminden ysl'den parçalar da giyindiğim için davet etmek istemişler"

Uzanıp yanağından öptüm "bu harika bir haber" gülümseyerek bana döndü, kırmızı ışıkta durmuştuk.
"Beraber katılmaktan çekineceğini sanıyordum."

Omuzlarımı silktim , "marka etkinliği sonuçta ayrıca birlikte Miami'ye gitmek yoğun tempomuz içinde rahatlatıcı olacaktır."

"Ah böyle düşünmene sevindim, biraz benden uzaklaşıp kafa dinlemek isteyeceğinden endişeleniyordum."
Gözlerimi devirerek hafifçe koluna vurdum. "Saçmalama"  O da güldüğünde acıktığımı hatırlayarak ne yemeyi planladığımızı sordum. Yemek yeme planı yapmış ama nerede yiyeceğimizi planlamamıştık.

"Ah doğru onu konuşmamıştık, hmmm ne yapsak? Eunwoo'nun arkadaşı İtalyan restoranı açmıştı yakın zamanda denemek ister misin?"
Şarap ve makarnaya hayır diyebileceğim gün yoktu.

Bu yüzden heyecanla kafamı salladım "çok isterim"
Arabaya bindiğimden beri arka fonda çok kısık sesle çalan şarkı değişti ve Taylor Swift'ten Karma başladığında uzanıp dokunmatik panelden ses düzeyini artırdım.

Seoul mate / RoséKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin