Son senenin ilk günü. Yıllar sonra okula kız gibi gidiyorum biraz garip hissettiriyor. Aynı zamanda bana bir kız olduğumu hatırlatıyor erkek lisesinde maceralarım bitmezsken artık sıradan bir hayata geçiyor gibiyim. Bilmiyorum belki de yeni maceraların habercisi bu.
Aynada kendimi süzdükten sonra çantamı omzuma atarak aşağı indim ve Selinin yanına gittim.
"off bee güzelliğe bak" diyen Seline güldüm. "Senin yanında sönük kalıyorum bebeğim" diyerek güldüm.Selin elini omzuma atarak "Gidelim!" dedi. Bizi kapının önünce bekleyen Can ve Kayanın yanına gittik. "Laaan" diyerek bağıran Kayaya kaşlarımı çattım. Kaya tekrar konuştu, "Sizin kız olduğunuza hiç alışamayacağım sanırım." kaşlarımı biraz daha çatarak Kaya'nın arkasına geçip ellerimi sırtına koydum ve ittirmeye başladım."Çok konuşacağına yürü bakayım"
"Selam bebekler" diye bağıran Emre'nin sesini duyduğumda gülümsedim. "Geldi yakışıklımızda" diyen Kayaya gülümsedim."Hadi Elayı da alalım başlayalım maceraya" dedikten sonra yürümeye başladık.
***
şöyle bir okulu süzdükten sonra yürümeye başladık. Sanki yeni bir hikayeye başlıyor gibiydim. Dün gibi hatırladığım erkek lisesindeki ilk günüm geldi aklıma. Herkes biraz farklıydı şimdikinden. Mete, Kaya, Fatih kendilerini badboy zanneden birer minnoştu Ateşin gözlerini hatırladım. Bakışlarını, gülüşünü okulun ilk gününden ettiğimiz kavgayı derin bir nefes aldım ve hüzün dolu gözlerle hafifçe gülümsedim. 1 ay geçmişti. Yeni telefon almıştım eskisi gibi arayan yoktu sanki beni. Değişik bir acı içerisindeydim. Her gün onun aramasını bekliyordum ama o aradığında açmayacağımı da biliyordum. Berra'nın koyduğu o profil fotoğrafını gördüğümden beri daha da hissizleşmiştim sanki. Ya da ilaç kullanmaya başladığım için. Evet psikiyatrise ve psikoterapiye gidiyorum. Ama o ilaçlar o içimdeki özlemi ve acıyı götüremezdi içimden çünkü ben ailem kadar sevdiğim birinden defalarca ihanet yemiştim. Ben ömürümün sonuna kadar yaşamak istediğim bir insan tarafından acının ne olduğunu öğrenmiştim.
"Meloş nereye gidiyon kız?" diye bağıran Kayaya baktım kendi sınıfımızın yanından geçip gitmiş herkesi arkamda bırakıp yürüyordum. Ama nereye gittiğimi bile fark etmemiştim.
"haa ya dalmışım" diye güldüm ve arkalarından sınıfa girdim. Hoca sınıfa çoktan girmişti ama ders yoktu normal olarak okulun ilk günüydü. Sınıfta bir sohbet vardı. Bazıları test çözüyordu.
"Buyrun gençler siz yeni öğrencilersiniz değil mi?" yok eskiyiz hocam demek istedim ağzımdan lafı alırmışcasına "Yok biz eski öğrenciyiz hocam" dedi Kaya. Sınıf güldüğünde ben de tebessüm ettim. "Kendinizi tanıtın bakalım" diyen hocaya kafamı sallayarak baktım ve sınıfa döndüm. "Ben Melis *** lisesinden geliyorum. Umarım iyi anlaşırız." diyerek gülümsediğimde arka sırada oturan çocuk bağırdı, "Sen kız mıydın ya? " dediğinde sınıfta bir kahkaha koptu kaşlarımı çatarak çocuğa sinirle baktım. Emre, "Bu yüzle sen miss Turkeye bile girersin öyle güzelsin" dediğinde bu sefer Emreye güldüler. Ama karşıdaki çocuğa hiç dokunmamıştı. "Yok canım yaağ o senin güzelliğin" diyerek kız taklidi yaptığında tekrar bi kahkaha koptu sınıfta.
"Gençler hadi tanıtın geçin yeriniz çocuklar gibi söz dalaşına girmeyin siz artık yetişkin bireyler sayılırsınız" dediğinde nefesimi dışarı verdim. Sanki biz başlatmıştık. Selin,Fatih ve Can maalesef başka sınıflara geçmişlerdi. Onlar 12A da biz ise 12Bdeydik. Sıra Emre ve Kayaya geldiğinde hocaya baktım."Hocam ben kendimi tanıttım geçebilir miyim" dediğimde hoca yavaşça kafasını salladı ben de arka sıralara doğru yürümeye başladım ve bana laf eden çocuğa ters ters bakarak ön çaprazına oturdum. "Offf göz zevkim bozuldu hocam başka yere otursun arkadaşımız" dediğinde arkama sinirle dönerek bağırdım "Senin derdin ne ya dayak mı yemek istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
Fiksi RemajaBu çılgın bir kızın hikayesi. hangi kız erkeklerle dolu bir okula erkek kılığında gitmek ister ki? Melis gitti. bu kitap ın kahramanı kendiniz olun ve Melisin eğlenceli hayatına sizde katılın .