Utanarak gözlerimi actım. Abim sevkete parcalarmıs gibi bakıyordu. Şu an burada ölmek istiyordum. Şevket iğrenc nefesimi boynuma dogru üfledi.
''Nasıl? zevk alıyor musun benim kücük fahisem? annen de bir zamanlar böyle kollarımdaydı işte.bak ne sanslısın sana da aynı zevki yasatıyorum.'' dedi ve boynumu emmeye basladı. Dişlerimi sıkarak tekrar gözlerimi yumdum.
''Öldür beni!! acı cekmemi istiyordun degil mi? tamam yeter artık dayanamıyorum öldür benı bitsin bu işkence! ''
Gözlerimi acıp abime baktım.Kanlanmış gözleriyle benden özür diler gibi bakıyordu. Bakıslarımızı ayıran Şevket pici beni adamlarına teslim ederek agır adımlarla abime yaklastı.-Demek ölmek istiyorsun ve daha fazla dayanamıyorsun? Oysa yeni baslamıstık. Bu kadar cabuk pes etmek bir erkanın ogluna yakısmıyor.
-Kes sesıni de öldür beni. İstedigin bu degil mi zaten?
ACI CEKIYORUM İŞTE ÖLDÜRSENE ULAN!Pes edip gidiyordu. Beni bu karanlıkta bırakarak abim de gidiyordu..
- Bugun iyi tarafımdayım. Madem ölmek istiyorsun e bana da senin istedigini vermek kalır degil mi?
hayır hayır! yapma! durun artıkk. bagırmak istiyordum ama sesim cıkmıyordu. Kuruyan dudaklarımı araladım sevket silahını abimin basına dogrulttu ve abim son kez baktı gözlerimin icine.
'İNTİKAM' dedi dudaklarını oynatarak. Gözlerini kapattı ve silah sesi ikinci kez odayı doldurdu.Soylemek istedigim onca sey varken benimse agzımdan iki hece düstü. ''Gitme...''
Gözlerimi kapatıp her seyin bir kabus olmasını diledim. Evet evet ben kötu hatta cok kötu bir kabus görüyordum. Birazdan uyanacaktım ve bu olanların hicbiri yasanmamıs olacaktı.
Derin bir nefes aldım ve korkarak gözlerimi araladım. Abim tam karsımda duruyordu. Saga yatmıs olan kafasından yere kanı damlıyordu. Az ötedeise babam vardı. Kanı kurumak uzereydi..
Ne ben uyuyordum ne de bu bir kabustu.Ben kabusu yasıyordum. Gerceklere, hayatın acımasızlıgına uyuyordum bunca zaman ve simdi uyanmıstım..
Gariptir ki içimde ne acı vardı ne de uzuntu. ailemi kaybetmeme ragmen başım dik duruyordum.beni ayakta tutan tek bir sey vardı. abimin ölmeden once dudaklarından dökülen o üc hece.
Sert bir el cenemi kavradı ve gözlerine baktım. Gözleri ve gözlerinin ardındakı yansımamm. nefret ve öfke.. gördüğüm tek sey bunlardı.yemin ettim içimden. bu adamı ellerimle öldürecektim. aynı simdi yaptıgım gibi gözlerinin icine baka baka alacaktım canını..
- Kücük orospu. Artık seni benim elimden kimse alamaz. benim için calısacaksın.
içimdeki nefretimi kusarcasına suratına tukurdum.
-Allah belanı versın piç.Iyi bak bana cünkü senin ecelin olacagım. canını kendı ellerimle alacagım!ert bir tokatla basım yana dondu.
'' alın götürün bu orospuyu burdan. Gülaya teslim edin. evcillestırsın hazırlasın bu yosmayı.''
basımı kaldırarak son kez baktım suratına. öldürcegim adamın yüzünün her bır hücresini kazıdım hafızama.sonra iki hayvan tarafından cekiştirilerek cıkarıldım evden. evimden..hayatımdan...Yaklasık yarım saattir yoldaydık ve ben nereye gittigimizi merak ediyordum. istanbulda degildik artık.. nereye gidiyoruz diye sordum ama tabiki cevabını alamadım. basımı cama yaslayıp yolu izlemeye koyuldum ve ardından yavasca kapandı gözlerim.
uyandıgımda araba durmustu. bir deponun önundeydık yanımda sadece bir hayvan kalmıstı. derken digeri de karsıdaki terkedilmiş depodan cıkarak yanımdakine kızı getir diye işaret yaptı. kibar bir sekilde sürüklenerek(!) arabadan cıkarıldım ve yurumeye basladık. koskoca arazıde bu eski depodan baska bir yer yoktu. içeri girdigimizde eski iş makinalarının arasında gectik ve sonunda buyuk bir demir kapının önünde durduk. hayvanlardan bir tanesi kapıya iki kez tıklattı ve anında demir kapının surgusu acıldı,meraklı bir cift göz önce bana sonra yanımdaki hayvanlara baktı ve onay vermişcesine kapıyı actı. uzunca bir hol karsıladı yolumuzu .tepemizde kesilmek üzere olan bir lamba vardı ve bu beni geriyordu. tam sonunda yuruyus bitti erken bir demir kapı daha cıktı önümüze ve yanımdaki adam bu sefer kapıya üç kez vurdu? hadi ama bu da ne böyle amerikan filmi filan mı ceviriyoruz burda? kapının ardındaki adam yıne aynı işlemleri yaparak önce bana sonra diger iki hayvana baktı ve kapı ardına kadar acıldı. ben yıne uzun bir hol beklerken merdiverden asagıya indik ve saga donduk. ilerdeki kapının ardından gulusen kadın sesleri bagırısmalar geliyordu. son durak diye konustum içimden . sanırım artık gelmiştik.üçüncü kez aynı işlemler tekrarlandı ve kapı ardına kadar acıldı. kapının acılmasıyla birlikte içerideki sesler de kesilmişti. ürkerek içeri dogru bir adım attım karsımda yarı cıplak, hatta bana göre tamamen cıplak kadınlar saskın gözlerle bana bakıyordu. hatta bir tanesi elindeki kondomu sallayarak önümden gecti!
Los ısıgın altındaki insanlar ac gözlerle bana bakarken korkuyla bir adım geri attım. burası bır genel evdi! hemen simdi buradan kacmalıydım. tabi bu sadece gercek olmayacak bir fikirdi.arkamdaki hayvanlardan biri beni kolumdan tuttugu gibi içeri fırlattı. dengemi kaybederek dizlerimin üzerine düstüm ve o anda kahkahalar patladı. ardından da cilveli kadın sesleri.
- ah kıyamam yaa daha da cocukmus.
-nasıl da narın suna baksanıza burada adam ederler bunu
-kızım senin adın artık orospu!.
gülüşmeleri bastıran bir kadın sesi daha duydum. 40 lı yaslardaydı yüzündeki boyadan tiksindim.gögüslerini yarı kapatan kırmızı bir mini vardı üzerınde.''kesin sesinizi ve kızı kaldırın yerden!'' bu emirle birlikte bir tane kız yerinden fırladı ve elini bana uzattı. iğrenerek baktıgım elinden tutunarak ayaga kalktım. '' iyi misin ?' diye sordu cılız bir sesle. evet dedim basımı bile kaldırmadan. beni atan hayvan konustu.
''sana sevket abinin selamını getirdım. yeni ve özel bir parca. ona iyi bak. sen isini bilirsin'' dedi ve göz kırptı. sevket adı duyulunca fısıldasmalar yeniden cogaldı.ne yani sevket mi bulmus onu? inanmıyorum ya ne kadar sanslı ! keske beni de sevket bulsaydı! sanslı surtuk! konusmaları kesen gülay diye tahmin ettiğim aynı kadın oldu. YETER!
anında oluşan sessizlikle adamlara dönerek devam etti.'' gözünüz arkada kalmasın. sevketin emanetıyle bizzat ilgilenecegim.''
adamlar baslarını sallayarak gittiler ve ben karanlıgımla bas başa kaldım...Buradan nasıl kurutulacaktım? böyle bir hayatı yasamak istemiyorum.ölürüm daha iyi diye dusundum. ama hemen sonra aklıma intikamım geldi. sabretmeliydim..
gülay kadın yanıma yaklasarak beni incelemeye basladı. eliyle cenemi kaldırdı ve gözlerime baktı.''bal renginde gözlerin var ne güzel masallah,dudaklarda dolgun iyi iş görür.'' arkadan kıkırdasmalar yukseldi ama gülay kadın tek bir bakısıyla onları susturdu. sonra etrafımda donemeye basladı,
''fizigin gayet güzel,saclarında uzunmus tam istedigim gibi.senden iyi iş cıkar güzelim'' dedi ve yanagımdan bir makas aldı. bir adım geriye atarak elini boşlukta bıraktım.
-ben satılık degilim!
bu sözümün ardından gülay kadında dahil olmak üzere herkes güldü.
- aptal kız! nerde oldugunun farkındasın degil mi?burası bir kerhane.ve bizlerde calısan orospularız!. bize getirilen erkeklere hizmet ediyoruz.sen de aynı bizim gibi olacaksın.buraya adım attıgın anda gecmişinle ilgili her seyi unutmalısn. hatta adını bile unut. nerden geldigin neler yasadığın beni zerre kadar ilgilendirmiyor.biz işimizi yaparız ve susarız. ha ben susmam diyorsan da susturmasını cok iyi biliriz. döve döve akıllanırsın merak etme.
anladın mı şimdi beni?
-anladım dedim kısık bir sesle. burada yasıyacagım cok guzel(!) anılarım olacaktı anlasılan.
-güzeel.şimdi sorularıma cevap ver bakalım.kac yasındasın?
-17.
-adın ne?
bir an durdum.intikam atesiyle yanan kalbimi dinledim. her bir hücreme kan yerine nefret pompalıyordu. cesaretle basımı kaldırdım ve ALEV ! dedim. ADIM ALEV.
kadın memnun olurcasına kafasını salladı. artık ALEVDİM BEN.İNTİKAM ALMAK İÇİN YANIP TUTUSAN BİR ALEV..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHPE
General Fiction*** küfür ve cinsellik içerir*** iki iri yarı adam abimi tutarak sandalyeye oturttu ve bagladı -bırakn benı! ne yapıyorsunuz lan orospu cocuklarıı! ''bak bakalım ne yapıyorum'' dedı recep ve elıyle arka cebındekı cakıyı cıkardı. beni kendıne yas...