Kolumun üzerindeki ağırlıkla uyandım. Yarı açık yarı kapalı gözlerimle nerede olduğumu idrak etmeye çalışıyordum. Arkamda hissettiğim hareketlilikle birlikte bedenimdeki kol beni sardı. Başımı çevirerek yanımda çıplak bir vaziyette yatan adama baktım.
"günaydın." Dedi uykulu sesiyle.bir süre tepkisiz kaldım.Sonra da "Günaydın." Dedim ben de. Yavaş yavaş hatırlamıştım. Dün geceyi...
Kolunu üzerimden çekerek yataktan kakmaya çalıştım ama beni durdurdu.
"nereye gidiyorsun?"
"duş alıp gideceğim. İşimiz bitti diye hatırlıyorum.?"
Sinsi bir şekilde güldü. Bu onun dilinde -işimiz henüz bitmedi- demek mi oluyordu?
" düşünmüştüm ki.. böyle güzel bir sabahta belki biraz daha yatakta kalabiliriz." Üzerindeki pikeyi çektim ve vücuduma dolayarak yataktan kalktım.
"Güzel bir sabah mı? Hani nerede?. Benim gördüğüm tek bir şey var. O da şu dört duvar."
"hiç dışarı çıkmıyor musunuz?" dedi şaşkınlıkla
"pardon? Dışarı mı? O da ne demek?" dedim alayla.
Birden yatakta oturur pozisyona geçti ve bağdaş kurdu. Şu an çıplaktı. Çırılçıplak! Bu ne rahatlık yahu?
"bu doğru değil ki! Nasıl olur da size hiç gün yüzü göstermezler?"
"sen ciddi misin?" dedim sorgular bir bakışla. Dün gece birlikte olduğu biriyle oturup bunu bu tartışacaktı şimdi?
"hangi konuda?" dedi anlamayarak.
"diyorum ki dün gece yattığın sıradan bir kızla oturupta bunu mu tartışacaksın? İşin bittiğine göre gitmen gerekmez mi?"
İşaret parmağını ileri geri oynatarak beni yanına çağırdı. " gel otur." Dedi eliyle vurduğu yeri göstererek. Daha fazla ayakta dikilmek istemediğimden bu emrine uydum ve yanına oturdum.
Ellerimi avuçlarının arasına alarak konuşmaya devam etti. " sıradan bir kız değilsin."
"neden?"
"bana bak kızım. Ben İlker'im. İlker Atay. Şu karşında durduğun adama kendini verdin sen. Sence artık sıradan biri misin?"
" Ben de adam akıllı bir şeyler söyleyeceksin sanmıştım." Dedim ellerimi avuçlarından çekerek.
"sence dediğinin samimiyet payı ne kadardır.? Kerhaneye gelip yattığın bir kıza sıradan değilsin artık diyorsun.yani bunu gelip burada çalışan birine söylüyorsun. Dışardaki masum herhangi bir kıza değil. Saçmalık bu."
Bir elini çenesine koyarak düşünüyormuş gibi yaptı. " mantıklı düşünecek olursak haklısın. Ama bu sonucu değiştirmiyor güzelim. Artık benim himayemdesin." Dedi ve göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHPE
General Fiction*** küfür ve cinsellik içerir*** iki iri yarı adam abimi tutarak sandalyeye oturttu ve bagladı -bırakn benı! ne yapıyorsunuz lan orospu cocuklarıı! ''bak bakalım ne yapıyorum'' dedı recep ve elıyle arka cebındekı cakıyı cıkardı. beni kendıne yas...