BÖLÜM 6: BENİ BIRAKMA

758 19 1
                                    

Kaderi değiştirebilir  misiniz?  Ya da geri dönüp  silmek  istediğiniz  bir  anınız oldu mu hiç? Eğer  o  olay  olmasaydı, eğer  öyle  olmasaydı her şey  çok  başka olurdu dediğiniz zamanlar? 

Benim  oldu. Beynimi, kalbimi  kemiren  bir  olay.. Hayatımın  dönüm  noktası  olan..Aslında  ona iki de diyebiliriz. Onunla başlayan  ve onunla  biten.. Hayatımın parantezi olan  ve beni içine hapseden bir  kadın.. bana yaşamayı  öğreten bir kadın.Adı AŞK olan bir  kadın

Sizlerin hayat  kadını  diye  isim taktığınız  bir kadını sevdim  ben. Neden oraya düştü  diye yargılamadan  o  sıfatı ona yakıştırdığınız  bir  kadını.  Evet  o  bir  hayat  kadınıydı.Ama ''hayatımın  kadınıydı’’.  Gülru… teni gül  kokan  kadın..

‘’ Bora! Nerdesin  lanet  olası  piç!’’ . defteri bir  hışımla  kapatarak her zamanki  yerine  sakladım  ve  odamdan  çıktım.

-Burdayım efendim.

-  Yine neler  peşindesin lan sen? Saatlerdir  çıkmıyorsun odandan. Bense  burda  bir  yığın  işle  uğraşıyorum.  Böyle mi benim  yerime geçeceksin lan?

- Özür  dilerim efendim. Daha dikkatli  olacağım.

- Özür  dilemekle  oluyor  mu  lan  hergele?! Bundan sonra  yanımdan ayrılmayacaksın. Sana bir  iş  vereceğim. Yüzüne  gözüne bulaştırmadan  yaparsın  umarım.

- Elimden  geleni  yapacağım efendim.

- Aferin.  Şimdi git  Demir'i  bul o sana  ne yapman  gerektiğini anlatacak.

- Peki efendim.

Masanın  üzerinden telefonumu alarak  evden  çıktım. Onun  işlerini  yapmaktan  nefret  ediyorum. 

‘’ Alo  Demir. Nerdesin?’’

‘’ Dükkandayım Bora Bey  bir sey  mi  oldu?’’

‘’ O  bana bir iş  verdi. . Seninle  detayları konuşmaya geliyorum.’’

Telefonu kapattım  ve  arabaya atlayarak  gazı  kökledim.Yarım saat  sonra  dükkanın  önündeydim.  Demir dışarı bir iskemle  çekmiş  ağzında  sigarasıyla parlayan ayı  izliyordu.

‘’selam’.’ Beni  fark edince sigarasını  yere  atarak ayağa kalktı .

-Hoş geldiniz Bora Bey.

- İş ne?

- Gülay Hanım'ın yanına gideceksiniz  ve bir süre  orada  takılacaksınız.

-Gülay'ın yanına  mı? Neden ?  O  bıkmıyor  mu beni  oraya yollamaktan? Yine  ayak işleri yapacağım anlaşılan.

-Bu sefer durum biraz  farklı  Bora  Bey. Bir  kızı  izleyeceksiniz.

- Kerhanedeki kızdan banane lan? Adamlar  nasıl  beceriyor  kızı  diye kontrol mü edeceğim?

- Hayır  Bora Bey yanlış  anladınız. Bu Şevket Bey  için önemli bir  kız. Kerhanedeki  kızlara benzemez.  Asidir biraz.  Ne yapacağı belli olmayan bir  tipe benziyor.  Siz de  onu gözlemleyip  göz kulak olacaksınız  ve her gün babanıza  rapor vereceksiniz.

-  Onun için neden bu kadar önemli bu kız?

- Bilmiyorum Bora Bey. Yalnız  sadece Gülay Hanım'a teslim ettiğine göre bayağı önemlı  olmalı.

- iyi .Gidip  bir  görelim bakalım kimin nesiymiş bu  önemli kız..

Dudaklarıma bir sigara  yerleştirerek  Demir'in yanından  ayrıldım.  Başka işim yokmuş gibi bir de arasına kız bekçiliği eklendi. Güzel bir şey olsa bari.

KAHPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin