BÖLÜM 3: SAVAŞ!

675 19 0
                                    


Gel bakalım Alev  dedi  Gülay  kadın. Sana yeni arkadaşlarını  tanıtayım.Yavaş adımlarla  onu  takip ettim. Sarı  saclı,dudağı  piercingli bir  kızın önünde  durdu. Bunun  adı Arzu dedi. Kız agzındaki sakız  patlatıp elini  uzattı  ve  sıkılgan  bir  tavırla  ''merhaba'' dedi. Gözlerine  bakmakla yetindim. Kimseyle  arkadas  olmak  gibi  bir  niyetım  yoktu. Elinde  bir sürü elbise olan  kzıl saclı  ultra seksi  baska  bir  kız önümüzden gecerken Gülay  kadın  onu  durdurarak  bu  da Mine dedi. Senini  kıyafetlerinle  ve makyajınla  ilgilenecek.  Modadan  sorumludur  kendisi  dedi  ve  poposuna bir  şaplak attı. Mine  gülerek yanımızdan  geçti.

Moda? orospulugun da  bir  modası  vardı anlaşılan.. içimden  bu  söylediğime  gülerken  hemen kendime  geldim ve gülay  kadının  söylediği  yüzleri incelemeye basladım. Kim bilir buraya neden düşmüşlerdi.  her birinin  berbat  bir  hayat  hikayesi  oldugu  kesindi. Ve artık bende  onlara dahildim. Gülay  kadın  sondaki kızın  önünde durdu. Onu tanımıştım. Düştüğümde  yanıma  gelip  beni  kaldıran kızdı. Ve  bu da Aslı  dedi. Kız  cekingen  bir  tavırla  '' merhaba  '' dei  ve ben de  aynı sekile ona  karsılık  verdım. Gözleri neseyle parladı. Bİr  merhaba  ya bu  kadar sevinecegini  düşünmemiştim. Aslı  kızım  Alevle sen  ilgilen bugün. Odasını  göster  gitsin bir  güzel  banyo  yapsın  kendıne gelsin. Su  üstündeki  pacavralardan da kurtulun adam edin biraz dedi ve  cekti  gitti
 Aslı sevecen bir  tavırla  '' hadi  gel sana odanı göstereyim'' dedi . koridorun en  sonundaki  odaya  geldik  ve  önünde durduk. Ben senin  oda  arkadasınım merak ettiğin yada  ihtiyacın  olan bir sey  olursa cekinmeden  bana sorabilirsin  dedi  ve  kapıyı actı.oda  gayet  küçüktü. Penceresi bile yoktu  ki  aslında  buna  sasırmamıstım.mahzen gibi  bir  yerdeydik. Bu yüzden  normal bir  oda beklemiyordum. Kendi yatagına  oturarak  benimkini  işaret etti. Cekinerek eski carsaflara baktım.'' yeni yıkandı  korkma '' dedi  aklımı  okumuscasına. Tedirgince  yatagın en  uc  kısmına oturdum. Hayatımın geri kalanını  gecirecegim  odayı incelemeye basladım.  Duvarda  eskimiş bir tarkan  posteri vardı.kapının  hemen yanında da  küçük bir  dolap vardı. İki kişi de aynı dolabı  kullanıyordu anlasılan. kafamı kaldırdıgımda  odanın bir ucundan diğer ucuna  uzanan bir camaşır ipi  gördüm.
''elimizde yıkıyoruz '' dedi.Sorun değil der gibi  omzumu  silktim. Aslı ayaklanarak bana  banyoyu  gösterdi.
-sen dusunu  al  ben de  sana kıyafet filan ayarlayayım. '' tamam'' dedim ve  dolaba  yaklasarak bir  havluyu  yatagın  ucuna  bıraktı.''Kullanabilirsin'' dedikten sonra  gülümseyerek odadan cıktı.

havluyu alarak  banyoya girdim. hemen kösede küçük bir  kirli  sepeti duruyordu.havluyu  üzerine koyarak  musluga dogru yaklastım  ve  suyu actım. suyun ısınmasını beklerken aynadaki yansımama baktım. Ben miydim  bu? Aglamaktan şişmiş  göz altlarım, yırtık  üstüm basım..Babamın  öperek oksadıgı saclarım  karısmıstı, birden ellerime gitti  gözlerim. Hala kanlıydılar.. bu  görüntüyü görmek istemiyordum. gözümden iki  damla  yas  aktı ve üstümdekileri bile umursamadan hemen suyun altına girdim. Ağlama Azra! Aglama Azra! yıkılma  dik dur ve aglama sakın. hepsini  üstesinden geleceksin. Sen güçlüsün. Tenime  degen  sıcak suyla kendimi  yatıstırmaya calışıyordum.
Geçecek.. Geçecek..
Ben geçecek dedikce  daha cok titriyordum. Su sıcak degil  miydi? Neden titriyordum? Neden gözlerim yanıyordu? Hayır aglama  dedim  gücsüz cıkan sesimle.. Sonra bir hıckırık  cıktı  dudaklarımdan. Boğazımdaki  yumru canımı acıtıyordu. Daha  fazla  tasımadı bedenımı  ayaklarım  ve dizlerimin üzerine cöktüm. sessiz  bir  feryad  koptu hecelerimde..
Baba  dedi dilim.Aglama dedikçe  ağladı  gözlerim. bedenimin etrafında  kolarımı  birleştirerek aglamaya basladım. hiç  aglamadıgım kadar  cok agladım. hıckırarak.. bu  hayata  söverek agladım.. Yasadıgım  sokun  etkisi  uzerimden  daha yeni  cıkıyordu. Ve ben o etki  kalktıkca uzerime  gelen acımın  altında eziliyordum. her bir  hücremi  yakarcasına kosuyordu bana. Üstesinden gelebilecek  miydim bunca seyin? 

1 saatten fazla  suda  kaldım . Daha da kalabilirdim. Ölene  kadar  orada  durabilirdim ama  inatla calınan  kapı  bunu engelliyordu. Aslı  içerden seslendi.
- Alev iyi  misin?
-İyiyim çıkıyorum şimdi dedim  ve  suyu  kapattım. son kez  baktım aynadakı  yansımama. Güçlü  olacaksın dedim  ve  kirli  sepetinin  üzerindeki  havluyu vücuduma  doladım. 

İçeri girdiğimde Aslı  elindeki kıyafetlerle yatagında  oturuyordu.
''Yüzün gözün acılmıs'' dedi gülerek.  Samimi  olmayan bir gülüşle  karşılık  verdim.
- Sana uyabilecek bir  kac  elbise  buldum  hadi hemen deneyelim üzerinde.
- Olur da sen buradayken mi giyineceğim?
Aslı büyük bir kahkaha  attı.
- Ne  o utanıyor  musun yoksa? Kızım  sen erkeklerin öünde  soyunacaksın benim yanimda  giyinmeye mi  cekiniyorsun?
-h-hayır da  seyy
- nee?
-tamam her neyse  yapabilirim sanırm dedim  ve tek  hamlede  üzerimdeki  havluyu  yere  indirdim.
'' ha  şöylee'' dedi aslı gülerek.
bana  getirdiği kıyafetlerden elime  denk  geleni aldım  hemencecik  üzerime gecirdim. Her ne kadar hayır desem de evet  utanıyordum.  aslı  elimden tutarak  '' hadi  gel salona gecelim'' dedi.  onu takip ederek salona  gectik.Dikkat  cekmemeye calısarak bana en yakın  olan  koltuklardan birine oturdum. Aslı ben Gülaya haber  vermeye gidiyorum sen burada bekle diyerek yanımdan ayrıldı. Sessizce  etrafı  incelemeye basladım.  O sırada  saatler  önce adımımı attıgım  kapı acılarak iceri uzun  boylu biri girdi.Yakışıklıydı.. Fazlasıyla  hemde.. Demek böyle erkeklerde  buralara  geliyordu.Göz  hapsine tuttugum yakısıklı  cocuk  etrafta gözlerini dolaştırırken birden gözlerimiz  buluştu. anlık  bir  korkuyla gözlerimi yere  indirdim.  Kendine gel Azra! Kim  oldugunu ve amacını unutma!.  Ben kendimle hesaplaşırken  Boraaaaaa diye bagıran cırtlak bir   ses doldurdu etrafı. basımı kaldırarak sesin geldiği  tarafa  baktım.  Bu Cansu denilen kızdı. Üzerinde siyah  kadife bir  kumaş parcası  vardı.abartılı  eyelineri.  kırmızı  ruju  tam da  işine layık biri oldugunu  gösteriyordu.
''Gelmişsin'' diyerek Bora  denilen cocugun üzerine atıldı ve dudaklarına yapıstı.
''İğrenc..'' bunu  demele  ikisi de birden bana döndü.
Kahretsin! sesli  mi  söylemiştim ben onu? '' İğrenç  olan neymiş??'' diye imalı  bir  sekilde  sordu cansu. Şİmdi  sıcmıstım  çünkü  beni  parcalayacakmıs  gibi  bakıyordu. Bana  doğru bir adım atarak  eliyle sacımı tuttu. ''Sana bir soru sordum sürtük cevap versene!''
-canımı acıtıyorsun bırak sacımı diye  inledim.
- Sen nasıl  olur da  Boranın  içinde bulundugu  bir  seye iğrenc  diyebilirsin ki? .Nesin kzım sen. Daha yeni gelmişsin de bu cesareti  neren buluyorsun?
BU cesareti nereden  buluyordum?  İnan  bana bende  bilmiyorum diye geciridim  içimden.
- Bırak sacımı Cansu ben size demedim diye işin  içinden cıkmaya calısıyordum.
- Aptal mıyım  kızım ben?  Burda Boradan baska erkek mi  var ? Başka kime diyeceksin?
- Evet size  dedim! diye bagırdım.daha fazla  susamayacaktım.İğrenç  öpüşmenizi görmek  midemi bulandırıyor. Buna  mecbur değilim.O kadar çok azdıysan git  içerdeki odalardan birinde  işini  hallet!
Cansunun  gözleri  şaşkınlıkla büyüdü.'' sen neler dediğinin  farkında mısın?,bittin kızım sen, Basına  nasıl bir  bela aldıgından haberin bile yok.! ''
Cansunun bağırısmaları  yüzünden herkes salona  toplanmıstı.Meraklı  gözlerle olan biteni izliyorlardı.

Şöyle bir söz  vardır. eğer  dipteysen en dibe  batmaktan  korkmazsın..
Ve bende  dipteydim. en dipte  olmam neyi değiştirecekti ki? Bundan cesaret  alarak Cansuya karşılık verdim.
-Evet haberim yok ne olacak? Senden korktugumu filan mı sanıyorsun?
Cansu tam  karşılık  verecekti  ki  Bora denilen çocuk araya girdi.
'' Bu kadar  yeter  Cansu satasma kıza.ilk  lafı atan sendin.''
'' Ama  Boraa'' diye isyan etti Cansu. Bora  ise  ona fırsat vermeden onu kolundan tutarak odalardan birine sürükledi. Seni  ancak  orası  paklar zaten orospu..
Cansunun gitmesiyle  Gülay Kadınla Aslı  salona girdiler.Harika zamanlama.!
-Ne  oluyor burda  bu kalabalık niye? diye sordu  gülay kadın.Cansunun tarafında oldugunu tahmin ettiğim iki kız olayı  anlattılar. Tabi  cansuyu  haklı gösterecek şekilde..
İtiraz  edecek gibi  olsam da sesimi  çıkarmadım. Daha fazla göze  batmak istemiyordum.
-Bora  burda oldugu için sesimi çıkarmıyorum Alev. Ama  ayağını denk  alsan  iyi  edersin. Beni  karsına almak istemezsin değil  mi?
Bu kesinlikle  istediğim en son sey  olurdu. ..
-Hayır,özür  dilerim efendim dedim ve  basımı  önüme  egdim.
- Aferin sana şimdi beni  takip et  bakalım. seninle işimiz  var...

KAHPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin